|
| کد مطلب: ۹۸۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد

سردار فدوی: اسرائیل 80 سالگی خود را نخواهد دید

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در مراسم افتتاحیه هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت اعلام کرد که به زودی جشنواره فیلم مقاومت را در فلسطین برگزار کنیم.

سردار فدوی گفت: امام در نخستین سخنرانی‌های خود از فلسطین سخن گفتند و در سال‌های پس از انقلاب هم این راه را ادامه دادند و بعد هم امام خامنه‌ای آن را پیش گرفت.

وی با بیان اینکه باید به زودی جشنواره فیلم «مقاومت» را در فلسطین برگزار کنیم چرا که رژیم صهیونیستی ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید، افزود: آنها با آگاهی بر اینکه هشتاد سالگی خود را پشت سر نخواهند گذاشت به فکر جای تازه ای در دنیا هستند در حالی که همه دنیا چنان آگاه شده‌اند که دیگر دچار فریب آنها خواهند شد.

فدوی با تاکید بر نقش مهم اهالی سینما در اشاعه فرهنگ مقاومت افزود: سینماگران می‌توانند با آثار خود حقیقت را بر ملأ و از حق دفاع و برابر جبهه باطل مقاومت کنند. شک نکنید که اگر در جبهه حق باشید پیروز خواهید شد.

وی ادامه داد: با اینکه از نظر نظامی و دانش نسبت به ابر قدرت‌های استکباری جهان بالاتر نیستیم اما آنها شاهد اقبال برای بهره برداری از تجهیزات و دانش نظامی ما هستند چرا که کار را برای خدا و حق انجام دادیم پس شک نداشته باشید در همه امور می‌توانیم با همین اعتقاد پای کار بایستیم و موجب جهانی شدن تلاش‌هایمان شویم.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین