|
| کد مطلب: ۹۷۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد

روایت انسیه خزعلی از چگونگی سفر پسرش از خارج کشور و نحوه تامین هزینه هایش

انسیه خزعلی در جمع دانشجویان فعال دفتر تحکیم وحدت عنوان کرد:معاونت زنان با پرکردن خلأ‌های حوزه زن و خانواده می‌خواهد عدالت در جامعه حاکم شود.

روایت انسیه خزعلی از چگونگی سفر پسرش از خارج کشور و نحوه تامین هزینه هایش
منبع: فارس |

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه می‌خواهیم مسائل مربوط به زنان بیشتر در حوزه فرهنگی و اجتماعی دیده شود، گفت: از سال گذشته تلاش کردیم این ریل را عوض کنیم و مساله زنان را بهتر بیان کنیم تا با برطرف کردن خلأهای حیطه زن و خانواده عدالت در جامعه حاکم شود.

خزعلی پس از اتمام سخنرانی خود در بخشی دیگر از مراسم به پرسش و پاسخ دانشجویی پرداختند. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، گفت: اگر زیرساخت مناسب باشد، هیچ منعی وجود ندارد.ولی باید شرایطی فراهم شود که ارزش و کرامت زن خدشه دار نشود. البته این موضوع باید در جایگاه و حد خود بدان پرداخته می شد نه چنانکه شاهد بودیم به عنوان یک ابزار برای تحریک جامعه چندان به آن بال و پر داده شود و التهاب آفرینی انجام دهند که موجب جریانات ناگواری مثل «دختر آبی» باشیم.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگر با مضمون اینکه آیا برای دانشجویان همانند پسرتان امکان سفر به دیگر کشورها وجود دارد، اظهار داشت: بله قطعا و کسانی در حیطه کاری مشابه پسر من الان پیشنهادهای کاری دریافت می کنند و متاسفانه از جانب دولت های خارجی امکانات کار وفعالیت در اختیارشان می گذارند و مهاجرت می کنند ولی فرزند اینجانب نه از امکانات دولت های دیگر و نه دولت خودمان استفاده نکرد و مهاجرت نکرد؛ در دولت گذشته که بنده هیچ مسئولیتی نداشتم برای توسعه کار نرم افزاری که در مرکز رشد دانشگاه آن را پایه گذاری کرده بود به خارج رفت و در این دولت همانطور که گفته بودم برگشته است و هم اکنون در داخل کشور به سر می برد و این سفر کاری را از طریق فروش نرم‌افزار و بدون هرگونه مساعدتی از سوی اینجانب و پدرش انجام داده است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین