|
| کد مطلب: ۹۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

عالی: بلد نیستیم دستاوردهای نظام را بیان کنیم

یک استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ما فراموش کرده و بلد نیستیم دستاوردهای نظام را بیان کنیم، به پیشرفت کشور در حوزه هوافضا، موشک و فناوری اشاره کرد و گفت: ایران از نظر نظامی یک ابرقدرت بزرگ شده است.

عالی: بلد نیستیم دستاوردهای نظام را بیان کنیم
منبع: ایسنا |

حجت‌الاسلام مسعود عالی شامگاه شنبه ۲۲ بهمن‌ماه در همایش بزرگ مهدی یاوران و گرامیداشت روز ملی ملایر و بزرگداشت آیت الله میرشاهولد در مسجد جامع ملایر، ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: انسان باید شاکر نعمت های خداوند باشد، اگر کفران نعمت کنیم آنچه را که داریم از ما گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انسان باید تهدید را به فرصت تبدیل کند به طوریکه امام خمینی(ره) تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و این چیزی است که خداوند فرموده است، خاطرنشان کرد: داعش به عنوان یک تهدید بزرگ برای ملت ایران آمده بود و به دست گرفتن منابع نفتی، از بین بردن زیرساخت های کشورهای اسلامی و فروش اسلحه از طریق خود مسلمانان از جمله اهدافش بود.

عالی محور اصلی داعش را کشور ایران دانست و افزود: محور مقاومت، گفتمان انقلاب اسلامی بود که آنها را سر جای خود نشاند، در واقع آنها به دنبال تجزیه ایران بودند و همچنین می خواستند ایران یک کشور قوی نباشد.

وی با بیان اینکه داعش قصد داشت اسلام را به عنوان یک دین خشن معرفی کند و به هیچ کس رحم نمی کرد، یادآور شد: در واقع داعش می خواست مسلمانان را به جان هم بیندازد و اسرائیل در حاشیه قرار بگیرد اما حاج قاسم سلیمانی جلوی این تهدید بزرگ را گرفت، حاج قاسم، عبد صالح خدا بود و رمز ماندگاری او این بود که خدا را فراموش نمی کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تشییع جنازه باشکوه حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: خدا به او آبرو، عزت و عظمت داد و توانست در شش سال غائله داعش را جمع کند.

عالی با بیان اینکه این فرمول خدا است و امام راحل این فرمول را انتخاب کرد، گفت: رژیم طاغوت کشور را به عقب انداخته بود و در واقع به دنبال از بین بردن دین بود اما امروز دشمنان آن را گل و بلبل نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه در رأس رژیم پهلوی فساد بود و همه منابع ایران را به صورت خام در اختیار بیگانگان قرار می دادند، گفت: امروز باید دستاوردهای نظام را برای مردم بیان کنیم. شجاعتی که امروز روسیه در برابر اوکراین و اروپا پیدا کرده، از ایران فراگرفته است.

عالی با اشاره به اینکه از نظر سیاسی نیز ریل عوض شده است، ادامه داد: رویکرد دولت قبل به سمت غرب بود اما در دولت جدید ریل عوض شد و از نظر سیاسی مستقل ترین کشور هستیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دولت سیزدهم روی ریل قرار گرفته بود اما دشمنان می خواستند با اغتشاشات اخیر جلوی موفقیت ها را بگیرند.

وی پیشرفت های کشور در حوزه سیاسی و نظامی را چشمگیر خواند و با بیان اینکه اگر وضعیت اقتصادی را نیز سروسامان دهیم همه تحریم های دشمن خنثی خواهد شد، تصریح کرد: امروز دشمنان اعتراف کردند که در برابر ایران کم آوردند، امروز دشمن به دنبال سیاه‌نمایی است.

عالی با تأکید بر اینکه باید پیشرفت های کشور را بیش از پیش برای مردم بیان کنیم، افزود: تهدیدات یکی از فتنه های آخرالزمان است که باید آنها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی و امام خمینی(ره) تهدیدها را به فرمول فرصت تبدیل می کردند، گفت: ترس از بین رفتن ایمان یکی از تهدیدات آخرالزمان است چراکه در فتنه ها افراد سست عنصر خودشان را نشان می دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان یادآور شد: اگر می خواهیم در آخرالزمان ایمان محکمی داشته باشیم باید با اشک و توسل دین خود را حفظ کرده و دعا کنیم که بتوانیم در راه خدا بمانیم.

منبع:

ارسال نظر

پربازدیدترین