|
| کد مطلب: ۹۶۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

ادعای پناهیان: احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند، از جنگ ضدداعش، «حمایت نمی‌کنیم» / حاج قاسم با «گریه» می‌گفت، حتی «حقوق سربازانم» را نمی‌توانم بپردازم

پناهیان گفت: شما اصلاح طلب‌ها، نمی‌فهمید که در دهه فجر بیانیه علیه نظام می‌نویسید و درباره هست انقلاب اسلامی تشکیک می‌کنید، جریان اصلاحات خبیث برای رفراندوم علیه تغییر قانون اساسی فراخوان می‌دهد که می‌گوید اصل نظام و حاکمیت باید تغییر کند!

ادعای پناهیان: احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند، از جنگ ضدداعش، «حمایت نمی‌کنیم» / حاج قاسم با «گریه» می‌گفت، حتی «حقوق سربازانم» را نمی‌توانم بپردازم
منبع: رسا |

وی ادامه داد: مدافعان حرم باید یک به یک، مسجد به مسجد بروند تا با مردم درباره این موضوع سخن بگویند، نبل و الزهرا برای داعش بسیار اهمیت داشت و قصد داشت تمام آحاد شیعه منطقه را قتل عام کند؛ اما حدود ۳ هزار نفر در این منطقه چهار سال در محاصره دوام آوردند.

حجت الاسلام پناهیان در بیان شیوه مقاومت مردم نبل و الزهرا توضیح داد: شب‌ها زنان با لباس مردان نگهبانی می‌دادند و چهار سال مقاومت کردند تا حیثیت شیعه حفظ شود، گاهی مردم این منطقه از گرسنگی به خوردن ریشه‌های علف‌های هرز روی می‌آوردند.

این خطیب برجسته کشور در مقایسه میان دفاع مقدس و دفاع از حرم گفت: جنگ با داعش، جنگ با ۱۶۵ کشور بود در حالی که دفاع مقدس ما با نهایتا ۶۰ کشور جنگیدیم، با اینکه موسوی در جریان دهه ۶۰ کارشکنی می‌کرد؛ اما رئیس جمهور فردی بود که نماینده امام در جنگ بود، همراه و همدل بود و در محورهای عملیاتی حضور داشتند.

وی افزود: احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند ما مخالفیم و حمایت نمی‌کنیم، آن‌ها بین مردم شایعه کردند که پول شما را در عراق و سوریه خرج می‌کنند، آن‌ها جلوی یاری شدن بیداری اسلامی را گرفتند و دشمنان نیز با جریان داعش، بیداری اسلامی را سرکوب کردند، داعش می‌خواست ایران را از بین ببرد؛ اما این سیاست ندانان این را نمی‌خواستند بفهمند.

حجت الاسلام پناهیان در بیان شیوه انحراف جریان انقلابی از خط ولایت خاطرنشان کرد: جریان انقلابی که خط خود را از ولایت جدا کند و به اسم امام زمان از نائب امام زمان دور شود، شریک خون‌های شیعیان در مناطق مختلف عراق و سوریه خواهد بود.

وی ادامه داد: نتیجه عجیبی که در دفاع از حرم با فرماندهی حاج قاسم داشتیم را در دفاع مقدس شاهد نبودیم، اگر حاج قاسم سلیمانی در هفت سال دفاع مقدس مقاومت کرد؛ چون امام فرموده بود باید چنین بکنید، حاج قاسم سلیمانی و خود سیدحسن نصرالله در برخی از عملیات‌ها به رهبر انقلاب می‌گفتند اینجا شدنی نیست؛ رهبر انقلاب می‌فرمود شدنی است و باید بروید.

این خطیب برجسته با اشاره به سختی‌هایی که حاج قاسم در راه دفاع از حرم تحمل می‌کرد عنوان کرد: حاج قاسم در برهه‌ای گریه می‌کرد و می‌گفت حتی نمی‌توانم حق نیروی قدس را نه چیزی اضافه بر حقش، حقوق سربازانم را نمی‌توانم بپردازم، دولت وقت کمر حاج قاسم سلیمانی را شکست؛ اما حاج قاسم مقاومت کرد بلکه هشت لشکر برای ولایت درست کرد و بعد با خیال راحت آماده شهادت شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین