|
| کد مطلب: ۹۶۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

فرمانده کل ارتش: مهمترین هدف دشمن، ضربه زدن به رهبری است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم شرکت کرد.

فرمانده کل ارتش: مهمترین هدف دشمن، ضربه زدن به رهبری است
منبع: ایلنا |

او اظهار داشت:

*دشمنان برای حوادث اخیر نقشه‌های دقیقی کشیده بودند و برخی از کشورها نیز با همدیگر متحد شده و در این راستا پروتکل‌های مرسوم را هم رعایت نکردند و همه افراد را پای کار آوردند تا در دی ماه به قول خودشان کار را تمام کنند.

* ۱۲ سال قبل اعلام کرده بودند که میلیون‌ها کاربر اینترنتی سربازان ما و اپلیکیشن‌ ها و گوشی های هوشمند، تجهیزات ما هستند و با استفاده از این ابزار تلاش کردند تا با تضعیف قدرت دفاعی کشور توطئه‌های خود را دنبال کنند.

*یکی از اهداف دشمنان در موج سواری اغتشاشات اخیر سرگرم سازی و تضعیف قدرت و بنای کشور بود که خیلی هم دقیق و کامل برنامه‌ریزی کرده بودند. از چند ماه پیش هم رزمایش‌هایی را برای این منظور طراحی کردند و نهایتاً در آذرماه یک رزمایش سه هفته‌ای بسیار وسیع را در نزدیکی مرزهای ایران اجرا کردند.به محض پایان رزمایش دشمنان، قرارگاه مرکزی خاتم (ص)  انجام یک رزمایش معنی‌دار در مناطق تعیین شده را ابلاغ کرد، ظرف یک هفته ارتش بیش از ۱۵هزار نفر و حدود پانصد هواپیما، بالگرد، پهپاد، شناور سطحی و زیرسطحی، تانک و نفربر و سامانه موشکی و پدافند و ... را به دورترین نقطه کشور یعنی سواحل مکران منتقل و رزمایش خود را آغاز کرد.

* مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام  و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آنها را نقش بر آب کرده و همه توطئه های آنها را با هوشمندی خنثی کرده است.

*دشمنان با حمله به موضوع حجاب اهداف شیطانی خاصی را دنبال می کنند، نه مشکل ما چند تار مو است و نه مسئله آنها، مسئله آنها حتی کل موضوع حجاب هم نیست، در گذشته گام هایی در این راه برداشتند مثل رسیدن به موضوع جشن هنر شیراز، اما آن هم هدف اصلی آنها نیست، هدف اصلی آن ها این است که ناموس این کشور را به جایی برساند که در دامان او مردانی که در راه حق بایستند و در مقابل نظام سلطه قد علم کنند پرورش نیابد،

 

ارسال نظر

پربازدیدترین