|
| کد مطلب: ۹۵۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

نظر وزیر دولت بختیار درباره بی‌تفاوتی مردم به فراخوان اپوزیسیون

جواد خادم، وزیر دولت بختیار از بی‌تفاوتی مردم نسبت به ضدانقلاب خارج‌نشین گفت و تأکید کرد که اگر همه ضدانقلاب هم یک فراخوان بدهند، کوچک‌ترین اثری در مردم نخواهد داشت.

نظر وزیر دولت بختیار درباره بی‌تفاوتی مردم به فراخوان اپوزیسیون
منبع: روزنامه ایران |

وی در گفت‌و‌گو با  BBCفارسی، با بیان اینکه خواسته‌های فعالان سیاسی تطابق چندانی با مردم عادی ندارد، اظهار کرد: «اگر مردم ایران فالوور یک فرد در فضای مجازی هستند، به این معنی نیست که نظرات سیاسی او را هم قبول دارند. خود من هری کین (فوتبالیست ملی انگلیس) را فالو دارم، اما اگر در انتخابات مجلس نامزد شود، به او رأی نمی‌دهم.»

وی با ادعای اینکه امروز حدود 20 تا 25 هزار نفر اپوزیسیون فعال در خارج از کشور هستند، اضافه کرد: «اگر همه اینها (با هم جمع شوند و) یک اعلامیه یا فراخوان بدهند، آن هم با 100 امضای تاپ، کوچک‌ترین عکس‌العملی در مردم اتفاق نخواهد افتاد. این واقعیتی است که اپوزیسیون خارج از کشور نمی‌خواهد بفهمد.» این اظهارنظر وزیر دولت بختیار درحالی صورت گرفت که به‌تازگی، جریان وکالت دادن به فرزند شاه مخلوع ایران، فاقد پایگاه بودن ضدانقلاب، حتی در ایرانیان خارج از کشور را نیز بیان کرد و به این ترتیب، تشت ادعاهای این جریان‌ها با این فراخوان از روی بام افتاد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین