|
| کد مطلب: ۹۴۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام صدیقی: کرامت هایی از آقای مصباح می دانم که نمی توانم بگویم

امام جمعه موقت تهران گفت: علامه مصباح هیچ ارزشی را با ولایت‌مداری قابل مقایسه نمی‌دانست، او ولایت‌فقیه را سفره رحمت الهی برای دوران غیبت می‌دانست تا شیعه سرگردان نباشد و جامعه توحیدی در زمان غیبت بدون مدیر نماند.

حجت الاسلام صدیقی: کرامت هایی از آقای مصباح می دانم که نمی توانم بگویم
منبع: فارس |

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امروز در مراسم بزرگداشت علامه مصباح‌یزدی که در مسجد امام‌حسین (ع) شهر کرمان برگزار شد با تاکید بر اینکه در راس علمای صالح ما، علامه مصباح همان اعتقادی را به ولایت‌فقیه داشت که حضرت مسلم نسبت به حضرت سیدالشهدا (ع) داشت، اظهار کرد: علامه مصباح غرق در ارادت علی و اولاد علی (ع) بود، او ولایت‌فقیه را سفره رحمت الهی برای دوران غیبت می‌دانست تا شیعه سرگردان نباشد و جامعه توحیدی در زمان غیبت بدون مدیر نماند.

امام‌جمعه موقت تهران اضافه کرد: از زمان رسول خدا تا امام‌زمان (عج) همه اولیا خدا سفارش کرده‌اند شیعه نباید سرگردان باشد، رسول‌الله (ص) هرکجا نامی از توحید برده‌اند، مجرای توحید را ولایت‌فقیه معرفی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه علامه مصباح هیچ ارزشی را با ولایت‌مداری قابل مقایسه نمی‌دانست، عنوان کرد: ایشان با امام‌زمان (عج) عالمی داشت، کرامت‌هایی از او دارم که نمی‌توانم بگویم، این عالم ربانی نسبت به آیت‌الله خامنه‌ای ارادت زیادی داشت، ارادتی که از روی علم و آگاهی بود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین