|
| کد مطلب: ۹۰۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

سردار جلالی: محدودکردن اینستاگرام هوشمندانه بود

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به فیلتر شدن اینستاگرام، گفت: هیچ تعریفی جز خصومت از رفتار اینستاگرام نمی‌توان برداشت کرد و ما آن را ابزاری در اختیار استکبار جهانی و دشمنان و سلاحی در اختیار آنان می‌دانیم که علیه کشور کار می‌کند.

سردار جلالی: محدودکردن اینستاگرام هوشمندانه بود

ایسنا نوشت: سردار غلامرضا جلالی با حضور در نشستی در شبکه خبر سیما به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، در سخنانی با اشاره به نقش جنگ سایبری در حوادث اخیر، اظهار کرد: هیچ چیز جز خصومت در رفتارهای دوگانه و متناقض پلتفرم اینستاگرام در حوادث اخیر وجود ندارد.

وی افزود: این پلتفرم توانایی اعمال فیلترینگ بسیار بالایی دارد و مثلاً حتی اسم و عکس سردار سلیمانی را کلاً در فضای خود فیلتر می‌کند و در عین حال همین پلتفرم آموزش استفاده از سلاح و ساخت کوکتل مولوتوف یا فراخوان دادن را تشخیص نمی‌دهد و فیلتر نمی‌کند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل یادآور شد: همین پلتفرمی که اجازه نمی‌دهد عکس آرتین و آرشام منتشر شود تا مظلومیت بچه چهارساله‌ای که پدر و مادر و برادرش در حادثه‌ای ناجوانمردانه به شهادت رسیدند عیان شود، در عین حال حوادث جعلی و هرکس که در هرجا فوت می‌کند به کشته جمهوری اسلامی تبدیل می‌شود و برایش پرونده کاذب درست می‌کنند.

جلالی تاکید کرد: هیچ تعریفی جز خصومت از این پلتفرم نمی‌توان برداشت کرد. ما آن را ابزاری در اختیار استکبار جهانی و دشمنان می‌دانیم و سلاحی که در اختیار آنان قرار گرفته است تا علیه کشور کار کنند.

وی گفت: کار بسیار هوشمندانه و دقیقی بود که با این پلتفرم‌ها برخورد شده و فعالیتهای آن‌ها تا حد بسیار زیادی محدود شده است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین