|
| کد مطلب: ۹۰۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

حضور نماینده ولی فقیه در منزل خانواده مهسا امینی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان که حضوری ۲ ساعته در منزل مرحومه مهسا امینی داشته است روایت دیدار با خانواده ایشان را در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تشریح کرد.

حضور نماینده ولی فقیه در منزل خانواده مهسا امینی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در گفت‌وگو با تسنیم با ابراز تأثر از درگذشت مهسا امینی، گفت: روز گذشته، بنده در منزل خانم مرحومه مهسا امینی حضور یافته و مراتب تأثر و تسلیت خود را خدمت خانواده آن مرحومه ابراز کردم.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده ولی‌فقیه به خانواده مرحومه خانم مهسا امینی اطمینان دادم که همه نهادها برای دفاع از حقوقی که از خانم امینی تضییع‌شده، اقدام خواهند کرد و هیچ حقی از خانواده مرحومه امینی نادیده گرفته نخواهد شد.

پورذهبی که نزدیک به 2 ساعت در منزل مرحومه مهسا امینی حضور داشته است، گفت: با پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده خانم امینی دیدار کردم؛ خانواده آن مرحومه عزیزشان را از دست داده‌اند و این شرایط سخت واقعاً قابل درک است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: بنده در منزل خانم امینی خطاب به خانواده آن مرحومه، گفتم: "وظیفه بود که با خانواده خدمت برسیم و عرض کنیم؛ همه از این اتفاق متأثر و غمگین هستیم و هیچ‌گاه نمی‌توانیم خودمان را جای شما بگذاریم. اتفاق تلخ و غم‌انگیزی بود و همه را شوکه کرد؛ از صمیم قلب می‌گویم هر حادثه ناگواری از این دست حقیر را به عنوان یک خدمتگزار ناراحت و دل‌شکسته می‌کند و من مطمئنم رهبر عزیزمان هم از اینکه یک دختر این سرزمین این‌چنین از دنیا رفته‌اند متأثر و متألم هستند. به‌هرحال ایشان پدر امت هستند و ناراحتی مردم موجب ناراحتی ایشان هم هست".

وی همچنین در ادامه روایت خود از حضور در منزل پدری خانم مهسا امینی، گفت: بنده در ادامه خطاب به خانواده خانم امینی، عرض کردم، امیدوارم با این دلسوزی و حسن نظرشما که خانواده تحصیل‌کرده و فرهنگی هستید آسیب روحی که به جامعه خورده است اصلاح بشود و امید، آرامش، وحدت و همدلی حاکم بشود و کسانی‌که قصد ماجراجویی و ایجاد آسیب‌های بیشتر در جامعه را دارند، دست از این کارشان برداشته و خسارت دیگری را به مردم عزیز خصوصاً مردم شریف کردستان تحمیل نکنند".

پورذهبی در پایان تاکید کرد: همچنان که به خانواده خانم امینی قول داده‌ام، بنده نیز به سهم خودم موضوع فوت ایشان را تا نتیجه نهایی پیگیری خواهم کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین