|
| کد مطلب: ۸۹۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

کنایه تند و تیز عباس عبدی به سرمقاله روزنامه همشهری

عباس عبدی به اعتراض روزنامه همشهری به انتشار جزئیات گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه واکنش نشان داد.

کنایه تند و تیز عباس عبدی به سرمقاله روزنامه همشهری

فرارو نوشت: روزنامه همشهری متعلق به شهرداری تهران در سرمقاله امروز خود نوشت: «چند روز است رسانه‌های اهریمنی بهانه‌ای پیدا کرده‌اند برای متهم‌کردن جمهوری اسلامی به فسادسازمان یافته. مبنا را هم گزارش تحقیق و تفحص از تخلفات فولاد مبارکه قرار داده‌اند. عده‌ای نیز در داخل ساده اندیشانه ویا مغرضانه خط خبری خناسان رسانه‌ای غرب را دنبال کردند.»

این روزنامه با اعتراض به انتشار جزئیات این گزارش ادامه داد: «گزارش هیأت تحقیق و تفحص به‌صورت علنی منتشر شد؛ چرا؟ ثمره این انتشار علنی چه بود؟ رئیس هیات تحقیق و تفحص گفته است از انتشار علنی گزارش بی‌خبرم و آن‌را تایید نمی‌کنم. آیا عذر بدتر از گناه نیست؟ کدام نماینده یا نمایندگانی دچار چنین خطای نابخشودنی شدند؟ نهاد نظارتی مجلس کجاست؟ گزارشی که در حد یک ارزیابی کارشناسی است و باید به دادگاه ارجاع شود تا مورد قضاوت محکمه قرار بگیرد چرا باید در دسترس رسانه‌های اهریمنی قرار بگیرد تا بر سر انقلاب و کشور آتش بریزند؟»

عباس عبدی در توییتر خود در واکنش به این سرمقاله روزنامه همشهری نوشت: «روزنامه نواصولگرا اعتراض دارد که چرا گزارش تحقیق و تفحص به چماق علیه نظام تبدیل شده است؟ چون می‌خواستید آن را به هویج برای دوستانتان تبدیل کنید، اما این گزارش به چماق نزدیک بود و به هویج نمی‌شد. عوارض این گزارش ادامه دارد و ضربه آن برای این جماعت سنگین تر می شود.»

کنایه تند و تیز عباس عبدی به سرمقاله روزنامه همشهری

 

ارسال نظر

پربازدیدترین