|
| کد مطلب: ۸۸۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد

سیدحسن خمینی: امام راحل منادی استقلال و عزت برای مردم شد

تولیت حرم مطهر امام راحل و یادگار امام خمینی (ره) گفت: امام راحل منادی استقلال و عزت برای مردم شد و ملت ایران در برابر جنایاتی که از زمان قاجار تا پهلوی انجام می شد به عزت، استقلال و آزادی رهنمون ساخت.

سیدحسن خمینی: امام راحل منادی استقلال و عزت برای مردم شد

ایرنا نوست: حجت الاسلام سید حسن خمینی روز شنبه در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل افزود: مراسم امسال سالگرد ارتحال امام، جلسه ممتاز و متفاوتی است، پس از ۲ سال از شیوع ویروس کرونا تصمیم بر این شد که جلسه سالگرد در نوعی متفاوت برگزار شود.

وی ضمن عذرخواهی از تمام مشتاقانی که نتوانستند به علت محدودیتهای پیش بینی شده در مراسم حاضر شوند، خاطرنشان کرد: سالگرد امام بهانه ای است تا بیش از هر زمان دیگری در خصوص این مرد بزرگ به جهان بگوییم و بشنویم، فرد صادقی که بین ما آمد، روح خدا را دمید و توانست حرکتی بزرگ و نهضتی عظیم را رقم بزند.

تولیت حرم مطهر امام راحل اظهارداشت: امام خمینی (ره) مظهر خوبی های بسیاری است و مظهر آرمان های بسیار بزرگی که توانست یک انقلاب عظیم را رقم بزند، امام یک حقیقت ناب بود که روح مطهری را در جامعه ما تنید.

یادگار امام خمینی (ره) زندگی امام را دارای نکات و لحظات بسیار درخشانی برشمرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب با این ویژگی ها توانست خود را نماد و مظهر آرمان های انقلاب اسلامی نشان دهند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند این انقلاب بی نام امام در هیچ جا و محیطی شناخته شده نیست.

وی یادآور شد: با مرور زندگی امام می توان دید که از ابتدای نهضت ایشان، آرمان هایی را برای ملت ایران بنا کرده که وقتی انقلاب اسلامی آغاز شد، نهضت اسلامی به پا خواست و تمام بساط رژیم پهلوی که وابسته به شرق و غرب بود، برچیده شد.

حجت الاسلام خمینی خاطرنشان کرد: امام راحل منادی استقلاب و عزت برای مردم شد و ملت ایران در برابر جنایاتی که از زمان قاجار تا پهلوی انجام می شد به عزت، استقلال و آزادی رهنمون ساخت.

ارسال نظر

پربازدیدترین