|
| کد مطلب: ۸۸۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

باهنر: ایران دیگر جای آزمون و خطا ندارد

باهنر گفت: آقای رئیسی کار خطیری را شروع کرد. این کار نیاز به شجاعت بسیاری داشت، چون ایران دیگر جای آزمون و خطا ندارد.

باهنر: ایران دیگر جای آزمون و خطا ندارد

ایسنا نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه من جزو موافقان اقدامات اقتصادی دولت هستم، گفت: قطعاً این جراحی اقتصادی سخت و خطیر خواهد بود، اما باید به زودی انجام می‌شد.

محمدرضا باهنر طی سخنانی در جلسه ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اصلاح هدفمندی یارانه‌ها، گفت: در یک ماه اخیر رویداد سیاسی یارانه‌ها را داشتیم. برخی موافق و برخی مخالف بودند. عده‌ای بر این نظر بودند که باید بعد از اتمام تورم شروع می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه من جزو موافقان اقدامات اقتصادی دولت هستم، اظهار کرد: قطعاً این جراحی اقتصادی سخت و خطیر خواهد بود، اما می‌بایست به زودی انجام می‌شد. حالا کار‌هایی هست که باید برای پیشگیری از مشکلات به شکل خردمندانه انجام شود، حمایت‌هایی باید صورت بگیرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین یادآور شد: زمانی که یک بشکه نفت ۵۰ دلار بود، در کشور سالیانه ۱۵۰ میلیارد دلار مصرف می‌کردیم. اکنون که قیمت نفت ۲.۴ برابر شده، در کشور سالیانه ۳۰۰ میلیارد دلار مصرف داریم.

باهنر تصریح کرد: این انرژی باید رفاه مردم را بالا ببرد و تولید را تقویت کند. با برنامه‌ریزی می‌توان ۳۰ درصد صرفه‌جویی کرد به طوری که نه به رفاه مردم صدمه بزند نه تولید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه، تاکید کرد: آقای رئیسی کار خطیری را شروع کرد. این کار نیاز به شجاعت بسیاری داشت، چون ایران دیگر جای آزمون و خطا ندارد. اگر هرکدام از ما راهکار مناسبی داریم باید ارائه دهیم، نباید این برنامه دولت را تخریب کنیم.

وی با بیان اینکه دولت روحانی کشور را با تورم ۴۰ درصدی تحویل داد، گفت: خدا را شکر که آقای رئیسی در حال عبور از این آزمون است و امیدواریم از درصد تورم کم شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین