|
| کد مطلب: ۸۸۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

تلاش یک نماینده مجلس برای جمع آوری امضا در خصوص طرح عدم کفایت رئیس جمهور

یک نماینده مجلس گفت: «طرح «عدم‌کفایت» رئیس‌جمهور را مکتوب کرده‌ام و روی سیستم بهارستان گذاشته‌ام» و البته می‌افزاید: «تا الآن، فقط یک نماینده، طرح را امضا کرده است».

تلاش یک نماینده مجلس برای جمع آوری امضا در خصوص طرح عدم کفایت رئیس جمهور

خبرآنلاین نوشت: مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی گفت: طرح «عدم‌کفایت» رئیس‌جمهور را مکتوب کرده‌ام و روی سیستم بهارستان گذاشته‌ام، تا الآن، فقط یک نماینده، طرح را امضا کرده ، سایر نمایندگان، هر کدام به دلایل مختلف مانند احتیاط، بی‌اعتقادی یا مصلحت‌اندیشی، موافق طرح «عدم‌کفایت» نیستند.

 

وی افزود: معتقدم، مسائل اساسی کشور، اصلاً، قابل‌اغماض نیست و نباید مشمول مماشات و مرور زمان شود. زیرا مردم، سرمایه‌ها و پایه‌های اصلی کشور و نظام هستند و بی‌توجهی به مطالبات و خواست منطقی و قانونی مردم، درنهایت، کشور و نظام را با چالش مواجه می‌کند. 

این نماینده مجلس ادامه داد: یک نامزد از جناح خاصی، روانه پاستور شده ، حالا می‌خواهند او را نگه‌دارند ولی چهار سال دیگر، سرنوشت او همانند روسای جمهوری قبلی خواهد شد. دولت یازدهم و دوازدهم را گفتند که دولت خوبی نبوده و ضرر به کشور و مردم زده و بیت‌المال را هدر داده، دولت روحانی هم به دولت پیش از خود، اتهام‌های مشابهی زد. و این رویه همچنان ادامه خواهد یافت.

 قطب‌آبادی گفت: واقعیت این است که علت اصلی ناکارآمدی دولت‌ها در یک نکته خلاصه می‌شود و آن‌هم چنبره زدن بر قدرت اجرایی کشور است که بحث اصلاح‌طلب و اصولگرا ، راه انداخته و نگاه تمامیت‌خواهانه به قدرت دارند و شایسته‌ها را به جرم همسو نبودن، حذف می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور به چند امضا نیاز دارد، خاطرنشان کرد: برای تمامی طرح‌های مجلس بالای ۱۵ امضا نیاز است اما برای امر مهمی مانند عدم‌کفایت رئیس‌جمهور نیاز است که تعداد امضاها بیشتر شود.

این نماینده مجلس گفت: بعید می‌دانم نمایندگان حاضر به امضای چنین طرحی شوند، البته نه به‌این‌علت که به رئیس‌جمهور و دولت انتقاد ندارند، بلکه به دلیل پرهیز از بحث‌های حاشیه‌ای امضا نخواهند کرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین