|
| کد مطلب: ۸۸۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

انتقاد نماینده مجلس از تصمیم دولت برای افزایش بهای اینترنت: قطعاً حمایت نمی‌کنیم

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که انتظار از دولت این است که نسبت به افزایش قیمت اینترنت اقدامی نکند؛ این هزینه‌ها، هزینه‌های مازاد بر مردم است و قطعاً مجلس از این موضوع حمایت نخواهد کرد و نسبت به آن نقد دارد.

انتقاد نماینده مجلس از تصمیم دولت برای افزایش بهای اینترنت: قطعاً حمایت نمی‌کنیم

ایسنا نوشت: احمد راستینه با انتقاد از افزایش بهای اینترنت با بیان اینکه «امروز مهمترین وظیفه دولت فراهم کردن بستر لازم برای فعالیت‌های فضای مجازی است»، اظهار کرد: امروز دیگر فعالیت‌های فضای مجازی به یکی دو موضوع خلاصه نمی‌شود بلکه بخش زیادی از داد و ستدها و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و روابط بین بخش‌های مختلف بخش خصوصی و همچنین نیازمندی‌های خدماتی مردم در بستر فضای مجازی اتفاق می‌افتد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه «از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور طی بیش از ۲ سال گذشته با توجه به محدودیت‌ برگزاری کلاس‌های آموزشی و فوق برنامه‌ها مردم مجبور هستند از بستر فضای مجازی بیشتر استفاده کنند»، تصریح کرد: انتظار از دولت این است که نسبت به افزایش قیمت اینترنت اقدامی نکند؛ این هزینه‌ها، هزینه‌های مازاد بر مردم است و قطعاً مجلس از این موضوع حمایت نخواهد کرد و نسبت به آن نقد دارد.

وی تاکید کرد: ما قطعاً موضوع افزایش بهای اینترنت را پیگیری می‌کنیم و از وزارت مربوطه و دولت می‌خواهیم تا نسبت به اصلاح این تعرفه سریعاً اقدام کند تا هزینه‌های مازادی بر مردم تحمیل نشود.

صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی روز دوشنبه ۲۹ فروردین از افزایش ۶۰ درصدی تعرفه اینترنت خانگی خبر داد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین