|
| کد مطلب: ۸۸۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

​جمهوری اسلامی به قالیباف: اگر هنر داشتید، مانع بالا رفتن قیمت‌ها می‌شدید، ارزانی پیشکش!

وضعیت گرانی‌ها و فشار زندگی بر مردم اکنون بگونه‌ایست که حتی همان مردمی که در روزهای قبل از انتخابات ۱۴۰۰ منتظر پایان یافتن دولت حسن روحانی بودند، حالا می‌گویند صد رحمت به روحانی!

​جمهوری اسلامی به قالیباف: اگر هنر داشتید، مانع بالا رفتن قیمت‌ها می‌شدید، ارزانی پیشکش!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در جلسه هم‌اندیشی مجلس و دولت، رئیس مجلس گفت: «برای پرهیز از تخلفات و اشتباهات گذشته و شرایطی که اقتصادمان را شرطی کرده بودند باید از تکرار مجدد آنها جلوگیری کنیم».

این سخن، از جنس فرافکنی و سرپوش گذاشتن بر ناتوانی‌هاست. تمام کسانی که امروز تلاش می‌کنند ناکارآمدی خود در مدیریت کشور و ناتوانی خود در مقابله با گرانی‌ها را به گردن گذشتگان بگذارند، همان‌هائی هستند که قبل از انتخابات ریاست ‌جمهوری ۱۴۰۰ با صراحت به مردم وعده حل مشکلات اقتصادی را در چند روز بعد از به قدرت رسیدن خود می‌دادند.

اکنون با گذشت ۹ ماه از تحویل دولت و ۸ ماه از استقرار دولت جدید، این قبیل سخن گفتن و گناه مشکلات را به گردن قبلی‌ها انداختن، نه با شعارهای قبل از انتخابات ۱۴۰۰ خود حضرات تناسبی دارد و نه با آنچه مردم از واقعیت‌های موجود می‌دانند منطبق است.

شما اگر هنری داشتید، لااقل مانع بالا رفتن قیمت‌ها می‌شدید، کاهش قیمت و ارزانی پیشکش! وضعیت گرانی‌ها و فشار زندگی بر مردم اکنون بگونه‌ایست که حتی همان مردمی که در روزهای قبل از انتخابات ۱۴۰۰ منتظر پایان یافتن دولت حسن روحانی بودند، حالا می‌گویند صد رحمت به روحانی!

 

ارسال نظر

پربازدیدترین