|
| کد مطلب: ۸۷۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد

فرمانده هوافضای سپاه: در لحظه می توانیم 60 فروند پهپاد را به پرواز درآوریم

فرمانده هوافضای سپاه: در لحظه می توانیم 60 فروند پهپاد را به پرواز درآوریم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک‌های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده است و زمان آمادگی ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است .

همزمان با اعیاد فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار، دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه با حضور سردارسرلشکرپاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد. اولین بار است که نیروی هوافضای سپاه از یک پایگاه زیرزمینی پهپادی رونمایی می کند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه که همزمان با ایام فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد، اظهار کرد: ما بیانی که حضرت آقا به عنوان یک تکلیف الهی به مجموعه سپاه و نیروهای مسلح فرمودند مبنی براینکه باید قوی شوید ؛را به عنوان یک فرمان در مجموعه نیروی هوافضای سپاه با جدیت دنبال کردیم و با تلاش شبانه‌روزی و حمایت عزیزان موثر، بحمدالله توانستیم این حرکت را انجام بدهیم.

وی افزود: هم اکنون در این پایگاه در لحظه می توانیم 60 فروند پهپاد را به پرواز درآوریم و به دلیل آنکه برد این پرنده‌های بدون سرنشین زیاد است و محدود نیست ؛ محدودیت هدف نداریم و هر هدف متخاصمی را می توانیم مورد اصابت قرار دهیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه قدرت ما به صورت لگاریتمی افزایش پیدا کرده است ،گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک‌های همزمان ما بیش از 6 تا 7 برابر شده است و زمان آمادگی ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است .

سردار حاجی زاده حرف زدن دشمن از قدرت پهپادی سپاه را نشانه افزایش تنوع قدرت ایران توصیف و خاطرنشان کرد: یک روز دشمن از هسته‌ای ما حرف می زند چندیست راجع به موشکی می گوید و این یعنی قدرت سیاسی آنها توزیع شده است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه با تقدیر از اقدامات تحولی و هوشمندانه با نگاه به آینده فناوری توسط نیروی هوافضای سپاه در پیشبرد راهبرد بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی، گفت: زمانی از دست‌های خالی صحبت می‌کردیم و جنگیدیم، در همان مقطع هم بر جبهه‌ی دشمنان پیروز شدیم، اما امروز همان ایمان را داریم، همان امام و فرمانده را داریم، همان ملت و آرمان را داریم؛ اما به فضل الهی دست‌ هایمان پر است.

سرلشکر سلامی تجلی ظهور قدرت واقعی را در موشک، پهپاد، پدافند، هواپیما و شناور عنوان و اظهار کرد: اما ریشه این قدرت و سرشت و خلقت آن در باور ها، اعتقادات و قلب و ذهن انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه قدرتی که توسط طاغوت به کسی داده شود نمی‌جنگد؛ گفت: ارتشی که بسیار مجهز بود، امروزی بود، توسط قدرت آمریکا در افغانستان حتی برای ۱۰ دقیقه نجنگید.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تکیه‌گاه ما سلاح نیست، بلکه عزم،اراده و ایمان ما است، گفت: با این وجود بحمدلله به اندازه کافی سلاح های موثر با دانش بومی داریم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

پربازدیدترین