|
| کد مطلب: ۸۶۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

شمخانی: غرب مسئول مستقیم بحران‌هاست

شمخانی: غرب مسئول مستقیم بحران‌هاست

وقتی غرب با روش‌های مختلف به دنبال ضربه به امنیت ملی کشورهاست، عملا مسئول مستقیم جنگ‌ها و بحران‌هایی است که با هدف ایستادگی در برابر راهبرد غرب شکل می‌گیرد.

به گزارش آیند، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (جمعه) و در دومین روز درگیری‌ها در اوکراین و بحران در این کشور در توئیتی نوشت: هیچ چیز نفرت انگیزتر از جنگ نیست، اما وقتی غرب با روش‌های مختلف به دنبال ضربه به امنیت ملی کشورهاست، عملا مسئول مستقیم جنگ‌ها و بحران‌هایی است که با هدف ایستادگی در برابر راهبرد غرب شکل می‌گیرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر دیروز (پنجشنبه) در توئیتی دیگر نوشته بود: ‏سقوط بازار‌های مالی و افزایش قابل توجه قیمت انرژی به دلیل ایجاد بحران در شرقی‌ترین بخش از جغرافیای اروپا، نشان داد که بی‌ثباتی و ناامنی در همه اشکال آن در نیم کره شرقی جهان، آسیب‌های جدی را متوجه منافع غرب خواهد کرد. بحران ⁧‫اوکراین‬⁩ می‌تواند عبرتی پندآموز باشد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز دیروز (پنجشنبه) در پی تحولات اخیر در اوکراین در توئیتی نوشت: بحران اوکراین ریشه در اقدامات تحریک آمیز ناتو دارد. ما توسل به جنگ را راه‌حل نمی‌دانیم. برقراری آتش بس و تمرکز بر راه‌حل سیاسی و دموکراتیک یک ضرورت است.

ارسال نظر

پربازدیدترین