|
| کد مطلب: ۸۴۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

امیرعبداللهیان: برای رسیدن به یک توافق خوب مصمم هستیم

امیرعبداللهیان: برای رسیدن به یک توافق خوب مصمم هستیم

وزیر خارجه گفت: زمان پایان مذاکره را، ترجمان اراده طرف های غربی در پایبندی کامل به رفع تحریم ها و بازگشت همه طرف ها به تعهداتشان تعیین خواهد کرد.

به گزارش آیند، حسین امیرعبداللهیان گفت: امروز در وین یک آزمون بزرگ در مقابل آمریکا و طرف های غربی قرار دارد تا در مقابل جامعه جهانی رفتار واقعی خود را نشان دهند.

وزیر خارجه که در مراسم تبریک سفیران به رئیس جمهور که به‌ مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد، سخن می گفت تاکید کرد: ملت ایران ثابت کرده که عزت و احترام را با عزت و احترام پاسخ می دهد و تهدید را با مقاومت و زبان متقابل پاسخ خواهد داد.

به گفته امیرعبداللهیان زمان پایان مذاکره را، ترجمان اراده طرف های غربی در پایبندی کامل به رفع تحریم ها و بازگشت همه طرف ها به تعهداتشان تعیین خواهد کرد.

با پیشرفت مذاکرات در وین و انجام گفت‌وگو‌های فنی مفصل و طولانی به ویژه در دور‌های هفتم و هشتم، هیات‌های مذاکره کننده در وین، اوایل هفته گذشته به پایتخت‌ها برگشتند تا در خصوص مسائل باقی مانده به جمع بندی رسیده و تصمیم‌های سیاسی بگیرند.

پس از مشورت های هیئت های مذاکره کننده، این هیئت ها دوباره به وین برگشتند تا مذاکرات را ادامه دهند، مذاکراتی که هم اکنون در حال انجام است.

ارسال نظر

پربازدیدترین