|
| کد مطلب: ۸۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

قاتل شهید رنجبر دستگیر شد

قاتل شهید رنجبر دستگیر شد

رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری قاتل شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی دربیدزرد شیراز خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه قاتل شهید رنجبر ظهر امروز در شهرستان شیراز دستگیر شد گفت: متهم در تاریخ ۱۳ بهمن ماه و در ساعت ١٩ و ۴۸ دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز را با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رساند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح کردن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان‌های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

رییس کل دادگستری استان فارس، افزود: تحقیقات در خصوص انگیزه متهم توسط مقام قضایی ادامه دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید.

ارسال نظر

پربازدیدترین