|
| کد مطلب: ۷۹۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد

جابجا کردن اتوبوس دوطبقه با مو، توسط یک زن! + ویدئو

جابجا کردن اتوبوس دوطبقه با مو، توسط یک زن! + ویدئو

زن هندوستانی با جابجاکردن اتوبوس دوطبقه ۱۲ هزار کیلویی با موهایش رکورد جدیدی را ثبت کرد.

بعضی افراد به ثبت عجیب‌ترین رکورد‌های جهان معروف هستند؛ از ماندن طولانی مدت در زیر آب گرفته تا بالارفتن از پله‌ها در حالی که تعادل چیزی را روی سر خود حفظ کرده اند. اما به تازگی یک زن جوان هندوستانی رکوردی عجیب با موهایش به جا گذاشته است.

بنا به گزارش unewstv، «آشا رانی» پس از آنکه موفق شد یک اتوبوس دو طبقه را با موهایش برای مسافتی کوتاه جابجا کند این رکورد را به نام خود ثبت کرد. در ویدئوی باورنکردنی‌ای که در فضای مجازی منتشر شده خانم ؤانی در حالی که این غول ۱۲ هزار کیلوگرمیث را با موهایش می‌کشد به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که اتوبس با طنابی به موی این زن بسته شد او با قدرتی عجیب این غول آهنی را به حرکت درآورده و جابجا می‌کند.

رکورد‌های گینس با انتشار این ویدئو در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سنگین‌ترین وسیله نقلیه‌ای (۱۲ هزار کیلوگرم) که توسط مو‌های یک زن با نام آشا رانی کشیده شده است.»

این ویدئو پس از انتشار در این شبکه اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۷۰ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و برخی از کاربران به این زن هندوستانی لقب «ملکه آهنین» دادند.

گفتنی است؛ خانم رانی این رکورد جهانی را در مسابقات شو «Lo Show dei Record» در میلان ایتالیا ثبت کرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین