|
| کد مطلب: ۷۹۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

آینده کشور را به برکت خون شهدا درخشان می‌بینم

آینده کشور را به برکت خون شهدا درخشان می‌بینم

رئیس جمهور گفت: به عنوان یک طلبه که خدمتگزار مردم هستم به آینده کشور به برکت خون شهدا بسیار امیدوارم و آن را درخشان می‌بینم.

به گزارش آیند، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در تهران حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت: باید به آنچه که میراث امام (ره) است پایبند باشیم و این در سخن نیست و در عمل است؛ باید مسئولان با همه وجود تلاش کنند تا گره از کار مردم بگشایند و زندگی را برای مردم آسان کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز وظیفه همه ما این است که از پیام شهدا که حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی و همان میراث گرانقدر است پاسداری کنیم انشاء الله خداوند به همه ما، همکاران، دوستان و دولتمردان در سراسر کشور این توفیق را بدهد.

او افزود: اگر انسان گوش خود را باز کند امروز فریاد شهدا در این فضا طنین افکن است که پیام عبودیت پرودگار و خدمت به مردم و نیز دشمن شناسی و دشمن ستیزی است.

رئیسی بیان کرد: پیام شهدا گره‌گشایی از کار و زندگی مردم است و الان اگر کسی گوش بازی داشته باشد خوب می‌فهمد که این شهدا با ما سخن می‌گویند.

رئیس جمهور گفت: من می‌خواهم به همه مسئولین نظام اسلامی در هر کجای از این کشور که هستند بگویم امروز ما آمدیم در این اجتماع و مراسم تشییع ۲۵۰ شهید عطرآگین و همه افراد در هر مکانی که این مراسم را مشاهده می‌کنند بدانند شهدا وظیفه جدیدی به عهده ما گذاشتند و در واقع ما آمده ایم که خودمان درس بگیریم.
او اضافه کرد: این کلاس درس برای همه ما و مسئولین است و با این فضای نورانی و مردم بسیار خوب و خانواده معظم شهداء، وظیفه بسیار سنگینی بر عهده ماست که خدمت خالصانه به مردم داشته باشیم و رصد کنیم تا دشمن در هیچ جای کشور نفوذ نکند و همواره باید مراقب این موضوع باشیم.

رئیسی افزود: یقین بدانیم به برکت خون شهدا این کشور را به پیش خواهیم برد و می‌خواهم به همه کسانی که امروز به هر دلیلی ناامید هستند بگویم به برکت خون شهدا امیدوارانه حرکت کنیم.
رئیس جمهور گفت: باید به آینده این کشور به برکت این خون‌ها بسیار امیدوار بود و بنده به عنوان یک طلبه که خدمتگزار مردم هستم به آینده کشور به برکت خون شهدا بسیار امیدوارم و آن را درخشان می‌بینم.

ارسال نظر

پربازدیدترین