|
| کد مطلب: ۷۸۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

تمجید نماینده پارلمان اروپا از حاج قاسم در مبارزه با داعش +عکس

حجم ویدیو: ۱۷.۹۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۰ دانلود ویدیو

نماینده ایرلندی پارلمان اروپا با انتقاد از سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت آمریکا، از سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان فردی یاد کرد که در عراق در صف مقدم مبارزه با داعش بود.

به گزارش آیند به نقل از مهر، «مایک والاس» نماینده ایرلندی پارلمان اروپا در پیامی توئیتری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فردی یاد کرد که بیشترین تلاش را برای شکست داعش در عراق انجام داده است.

اظهارنظر وی واکنشی است به توئیت سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلژیک که کلیپی را به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی منتشر و مردم را به تماشای آن دعوت کرد.

این ویدئوی کوتاه ضمن اشاره به فرازهایی از وصیت نامه آن شهید گرامی، شرحی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های وی به مخاطب می‌دهد.

والاس در واکنش به توئیت سفارت ایران می‌نویسد: در حالی که آمریکا و متحدانش مسئول ظهور داعش و مسلح کردن گروه‌های تروریستی هستند؛ هیچکس به اندازه ژنرال (سردار) سلیمانی برای شکست داعش در عراق تلاش نکرد اما محکومیت ترور او توسط جامعه بین‌المللی، غایب این رخداد بود.

هیچ کس به اندازه سردار سلیمانی برای شکست داعش تلاش نکرد

هیچ کس به اندازه سردار سلیمانی برای شکست داعش تلاش نکرد

این نخستین بار نیست که والاس رویکردی انتقادی و سرزنش آمیز در قبال آمریکا اتخاذ می‌کند. او پیشتر هم در توئیتی از نظامی‌گری آمریکا به شدت انتقاد کرد و خواستار پایان امپریالیسم این کشور شد.

پیشتر نیز او در پیامی توئیتری با انتقاد از رویکرد دوگانه اتحادیه اروپا در قبال جنایت‌های صهیونیست‌ها نوشته بود که پس این اتحادیه چه زمانی می‌خواهد درباره نسل کشی اسرائیل صحبت کند؟

ارسال نظر

پربازدیدترین