|
| کد مطلب: ۷۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد کمیته علمی برای اعمال دورکاری و محدودیت‌ها / ستاد ملی مدیریت کرونا هنوز موافقت نکرده است + صوت

پیشنهاد کمیته علمی برای اعمال دورکاری و محدودیت‌ها / ستاد ملی مدیریت کرونا هنوز موافقت نکرده است + صوت

عضو کمیته علمی ستاد ملی مدیریت کرونا از پیشنهاد بازگشت محدودیت ها و دورکاری به این ستاد خبر داد. اما ستاد ملی مدیریت کرونا هنوز با این پیشنهاد موافقت نکرده است.

ثنا یوسفی: امیکرون بالاخره وارد ایران شد و تا کنون 1800 مورد مشکوک در ایران گزارش شده است. این در حالی است که چند وقت است محدودیت‌های کرونایی در ایران برداشته و دور کاری ادارات، منع تردد شبانه و آموزش مجازی مدارس و آموزشگاه‌ها لغو شده است.

امیکرون محدویت‌های کرونایی را به کشورهای در اروپا بازگردانده است. اما سوال اینجاست که قرار نیست محدودیت‌ها برای جلوگیری از موج ششم کرونا در ایران اعمال شود؟ مسعود مردانی، عضو کمیته علمی ستاد ملی مدیریت کرونا در گفت‌و‌گو با خبرنگار آیند به این سوال پاسخ داده و تاکید کرد: کمیته علمی پیشنهاد برقراری محدودیت‌ها را ستاد ملی مدیریت کرونا داد اما هنوز هیچ موافقت کتبی و رسمی اعلام نشده ‌است.

او افزود: در جلسات کمیته علمی پیشنهاداتی برای برقراری محدودیت‌ها ارائه می‌شود. این پیشنهادات توسط نماینده کمیته به ستاد ملی مدیریت کرونا منتقل شده و در صورت پذیرفته شدن به مردم اعلام می‌شود. بنابراین کمیته علمی شخصیت اجرایی نداریم.

او در پایان تاکید کرد: اگر محدودیت‌ها اعمال شود، نقش عمده‌ای در عدم گسترش بیماری در کشور خواهد داشت.نتت

ارسال نظر

پربازدیدترین