|
| کد مطلب: ۷۳۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

واکسیناسیون کودکان زیر 12 سال بررسی علمی شود تا اطمینان مرد از بین نرود

واکسیناسیون کودکان زیر 12 سال بررسی علمی شود تا اطمینان مرد از بین نرود

رئیس جمهوری ایران درباره واکسیناسیون کودکان زیر 12 سال گفت: این امر باید با مطالعه دقیق علمی و بررسی نتایج واکسیناسیون کشورهای دیگر انجام شود. مردم به دولت اطمینان دارند و باید این اطمینان حفظ شود.

به گزارش آیند، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و تبریک روز پرستار از خدمات و زحمات پرستاران به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا قدردانی و تاکید کرد: در قدردانی از پرستاران نباید به تشکر لفظی بسنده کرد و باید پرداخت مطالبات و معوقات پرستاران را به عنوان یک مسئولیت قانونی دولت پیگیری کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اجرای نظام مدیریت هوشمند کرونا، افزود: اجرای دقیق این طرح نیازمند همکاری همه بخش‌های دولتی و عمومی است. اجرای این طرح زحمت مردم و مسئولان برای نظارت بر اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و صیانت از جان مردم را کمتر می‌کند و دقت را بالا می‌برد.

رئیس جمهور در ادامه با تشکر از همه دست اندرکاران واکسیناسیون عمومی بیان کرد: دولت با جدیت واکسیناسیون عمومی را به منظور صیانت از سلامتی و جان شهروندان پیگیری خواهد کرد. در مورد واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال نیز باید با مطالعه علمی، نتایج واکسیناسیون در کشورهای دیگر را به شکل دقیق بررسی کنیم چرا که امروز مردم به دولت اطمینان دارند و باید این اعتماد و اطمینان حفظ شود.

دکتر رئیسی درباره بازگشایی مدارس گفت: این اختیار به مدیران استانی داده شده است که به شکل موردی و مقطعی وضعیت مدارس را بررسی کنند و اگر در منطقه‌ای شرایط خاصی پیش آمد صیانت از جان دانش‌آموزان را در اولویت قرار دهند.

ارسال نظر

پربازدیدترین