|
| کد مطلب: ۶۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

دلیل مرگ مرموز زن جوان در بیمارستان چیست؟

دلیل مرگ مرموز زن جوان در بیمارستان چیست؟

به گزارش آیندنیوز و به نقل از رکنا، چند روز قبل مادر جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران پیش روی قاضی غلامی در شعبه سوم از داماد جوانش در مرگ مرموز دخترش اعلام شکایت کرد.

این زن که چند سالی است از شوهرش جدا شده به بازپرس پرونده گفت: دخترم سالها قبل ازدواج کرد و ۲ بچه دارد و این در حالی است که دامادم مرد بداخلاقی است و دخترم همیشه با شوهرش اختلاف داشت.

وی افزود: چند روز قبل دخترم به من پیام داد که به خانه اش بروم اما من به خاطر اینکه دامادم مردی بد اخلاق است دعوت دخترم را قبول نکردم تا اینکه بعد از ۳ روز دامادم با من تماس گرفت و ادعا کرد دخترم دست به خودکشی زده و در بیمارستان است.

مرگ مرموز زن جوان در بیمارستان

مادر نگران ادامه داد: وقتی به بیمارستان رفتم متوجه شدم دخترم فوت کرده و پزشکان اعلام کردند که دخترم به خاطر مسمومیت الکلی فوت کرده است و این در حالی است که دخترم اهل خوردن مشروبات الکلی نبود.

وی عنوان کرد: از پرستارها شنیدم که دخترم ۳ روز قبل به بیمارستان منتقل شده و دخترم وقتی زنده بوده به پرستارها گفته که شوهرش او را به این روز انداخته و چون دخترم و دامادم با هم اختلاف داشتند و دخترم را کتک می زد و احتمال می دهم دامادم باعث مرگ دخترم است.

این مادر گفت: دامادم مواد مخدر و مشروبات الکلی مصرف می کرد و او باعث مرگ دخترم شده است.

دستور بازداشت داماد بد اخلاق

تحقیقات پلیسی نشان از آن دارد که روی گردن زن جوان آثار کبودی و ضرب و شتم روی بدن وجود داشته و زن جوان نیز اهل خوردن مشروبات الکلی نبوده است.

در گام دیگر تحقیقات مشخص شد داماد خانواده ادعا کرده که شیشه مشروب الکلی را زمانیکه همسرش در بیمارستان بوده و در زمان نظافت خانه به سطل زباله انداخته است و با توجه به اینکه ماجرای انتقال همسرش به بیمارستان را پس از ۳ روز اعلام کرده است فرضیه قتل پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، بازپرس غلامی در این مرحله دستور بازداشت داماد خانواده را صادر و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین