|
| کد مطلب: ۵۵۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد

ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته

ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته

به گزارش آیندنیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی ، با بیان اینکه در ۵ روز آینده در اغلب نقاط کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود، گفت :ماندگاری هوای گرم در مناطق مختلف کشور به ویژه در نیمه جنوبی کشور تا اواخر هفته ادامه دارد که زمینه ساز افزایش مصرف حامل‌های انرژی خواهد شد .

ضیائیان توضیح داد: از اوایل امشب و طی روز دوشنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و خراسان شمالی، کاهش ۶ تا ۱۰ درجه ای دمای هوا همراه با بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد .

کارشناس هواشناسی بیان کرد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برای شرق کشور به ویژه زابل و از دوشنبه تا پنجشنبه برای استان خوزستان وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برای شمال غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی یادآور شد :از بعد از ظهر دوشنبه تا روز پنجشنبه مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف است و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می شود. بیشترین دمای تهران ۳۶ درجه و کمترین آن ۲۵ درجه خواهد بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین