|
| کد مطلب: ۴۳۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

بارش پراکنده باران در برخی از نقاط کشور

بارش پراکنده باران در برخی از نقاط کشور

به گزارش آیندنیوز، براساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، امروز (دوشنبه) در برخی مناطق شمال آذربایجان شرقی، برخی نقاط اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.

سه شنبه برای برخی مناطق شمال آذربایجان شرقی و اردبیل و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو آرام است.

چهارشنبه در برخی مناطق غرب، برخی نقاط سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و غربی و پنجشنبه در برخی مناطق غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش رخ خواهد داد.

جمعه با ورود سامانه‌ای بارشی به کشور در شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی، برخی نقاط سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طی روزهای دوشنبه و سه شنبه برای بخش هایی از شرق و جنوب شرق کشور کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۱۵ درجه رخ خواهد داد.

امروز تا اواخر وقت سه شنبه خلیج فارس مواج و طوفانی و تنگه هرمز مواج است. تا بعد از ظهر دوشنبه دریای عمان مواج و دریای خزر تا دوشنبه ظهر، مواج است.

امروز برای برخی از مناطق شرق و جنوب شرق وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی از این مناطق به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین