|
| کد مطلب: ۳۷۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

اینترنت به هیچ وجه گران نمی‌شود

اینترنت به هیچ وجه گران نمی‌شود

به گزارش آیندنیوز و به نقل از ایلنا، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا تعرفه اینترنت گران می‌شود، گفت: به هیچ‌وجه اینترنت گران نمی‌شود. اگر می‌خواستیم اجازه گران شدن اینترنت را بدهیم، همان موقع که قیمت را دو برابر افزایش دادند، مخالفت نمی‌کردیم اما دولت با مصوبه محکمی، اجازه افزایش قیمت اینترنت را نداد.

وی با بیان اینکه حرف‌هایی که می زنند نادرست است، ادامه داد: برخی می‌گویند دولت به دنبال گران کردن اینترنت است. اگر دولت دنبال این کار بود به مصوبه مجلس نیازی نداشت و خودمان اختیار گران کردن اینترنت را داریم و به مجوز مجلس نیازی نبود. وقتی سهامداران اپراتورها دو، سه ماه قبل قیمت ها را بالا بردند، دولت محکم ایستاد و قیمت‌ها برگشت. بالابردن قیمت اینترنت ضدتوسعه و ضدعدالت است و در شرایط فعلی که مردم درگیر بیماری کرونا هستند، فضای مجازی به قول برخی از دوستان قوت غالب است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه افزایش تعرفه اینترنت ظلم است، خاطرنشان کرد: ما چهار سال قیمت را ثابت نگه داشته‌ایم الان هم استراتژی ما همان است و محکم می‌ایستیم تا قیمت افزایش نیابد.

ارسال نظر

پربازدیدترین