|
| کد مطلب: ۳۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

عامل انتشار کلیپ کودک آزاری در اینستاگرام دستگیر شد

عامل انتشار کلیپ کودک آزاری در اینستاگرام دستگیر شد

به گزارش آیندنیوز و به نقل از ایلنا، رئیس پلیس فتای استان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصویری با محتوای کودک آزاری در اینستاگرام کرده بود خبر داد و گفت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

سرهنگ حشمت سلیمانی، اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی، به تصویری که در آن فردی طی یک حرکت غیر انسانی در اینستاگرام کودکی را بازیچه تفریح و سرگرمی خود قرار داده و آن را آویزان کرده بود، برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه دست به دست شدن این تصویر در فضای مجازی، ناراحتی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت، گفت: تصویر مذکور در همان لحظات اولیه انتشار، توسط ماموران پلیس فتا رصد و بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس فتا استان گفت: با سرعت عمل افسران سایبری پلیس فتا مخفی گاه متهم در یکی از شهرستان‌های استان فارس شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، آن را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح بیان کرد، عنوان داشت: متهم تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشابه حتما از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موضوع را با کارشناسان در میان بگذارند تا سریعا اقدامات لازم صورت پذیرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین