|
| کد مطلب: ۲۰۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

حمله به وزیر ارتباطات برای فیلتر اینستاگرام!

حمله به وزیر ارتباطات برای فیلتر اینستاگرام!

به گزارش آیندنیوز و به نقل از ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به پخش ویدیویی مربوط به حضور یک نوجوان 14 ساله در لایو نامناسب اینستاگرامی، اظهار کرد: این ویدیو را برای من فرستادند و گفتند که اتاق فکری برنامه ریزی کرد تا به صورت گسترده ویدیو را پخشش کنند تا ابزاری شود برای حمله کردن به شما جهت فیلتر اینستاگرام. بله من هم 4 شب پیش این ویدیو را دیدم و پاسخم این بود که پالایش و فیلتر شبکه های مجازی با مجموعه های دیگر است و آنان در ارتباط با این موضوعات مکانیزم های خودشان را دارند.

وی ادامه داد: فیلم انصافا تلخ بود. به نظرم می رسد نهادهایی که مسئولیت امداد رسانی به کودکان را دارند باید به آن رسیدگی کنند. به نظرم باید به وضعیت ایشان و خانواده اش رسیدگی شود. من هم از همان سه چهار شب پیش خواسته ام که آدرسی از این خانواده پیدا کنند تا اگر بتوانیم با همکارانمان کمکی بکنیم. اصل مطلب نجات این کودک است. به جای دعوا کردن باید به نجات آن ها فکر کنیم.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: نهادهایی که مسئولیت فرهنگ و تربیت را در دستور کار خود دارند باید پیگیری کنند تا این مشکلات پیش نیاید. توصیه من این است که نباید طوری وانمود کنیم که احساس ضد انقلاب این باشد که وضع کل مملکت همین است. اگر این مملکت کودکانی مثل ایشان دارد که باید به وضعیتش رسیدگی شود، که قطعا همین وضعیت هم آثار مشکلات دیگری در کشور است؛ شهید حججی و نوجوان های دین دار و معتقد به اسلام هم دارند. طوری وانمود نکنیم که انگار وضعیت تمامی نوجوان های ما این است.

ارسال نظر

پربازدیدترین