|
| کد مطلب: ۲۰۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد

بهره‌برداری از واحد جدید تصفیه شرکت پتروشیمی فن‌آوران

بهره‌برداری از واحد جدید تصفیه شرکت پتروشیمی فن‌آوران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران، واحد تصفیه فاضلاب بهداشتی این شرکت که سومین طرح ‌متانول ایران به شمار می‌رود تحت نظارت امور HSE، با همکاری شرکت فنی مهندسی نهر زیست آب، در آذر ماه جاری راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید. ظرفیت این تصفیه خانه، ۳۰ متر مکعب در روز می‌باشد که خروجی آن به منظور تامین آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز مجتمع بکار گرفته می‌شود.

غلامرضا صالحی‌پور، رئیس HSE پتروشیمی فن آوران، درباره اهداف این طرح گفت: نیازسنجی و اجرای آن بر اساس الزامات محیط زیستی و استراتژی‌های راهبردی مدون در راستای تعهدات این تولیدکننده متانول به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال ذینفعان بوده که تامین آب موردنیاز آبیاری در فصول گرم و کاهش وابستگی و نیز خودکفایی در تصفیه پساب بهداشتی این مجتمع و مدیریت منابع و صرفه‌جویی در منابع و مصارف انرژی را به عنوان اهداف مهم و کلان یک واحد صنعتی پاک، در پی دارد.

شرکت پتروشیمی فن آوران در ادامه روند بهبود فرآیندهای اجرایی و عملیاتی خود در تلاش است با بهره‌مندی از دانش فنی و تخصصی کارکنان مجرب خود، در سایه التزام به استانداردها و استراتژی‌های وظیفه‌ای در قبال ذینفعان، محصولات متانول و اسید استیک و منوکسید کربن خود را با معیارهای صنعت سبز، منطبق و در اختیار بازارهای هدف داخلی و صادراتی قرار دهد. در همین راستا نیز تا کنون توانسته است برای چندمین سال متوالی به عنوان شرکت منتخب صنعت سبز، نگاه همگان را به تعهد خود را در مورد التزام به رعایت معیارهای نظارتی تولید پاک و ایمن معطوف دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین