|
| کد مطلب: ۱۸۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

ضرغامی: برای انتخابات ۱۴۰۰، آماده‌ام که وارد شوم

ضرغامی: برای انتخابات ۱۴۰۰، آماده‌ام که وارد شوم

به گزارش آیندنیوز و به نقل از تسنیم، عزت‌الله ضرغامی در برنامه ۱۶ آذر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی درباره ویژگی‌های دولت جوان حزب‌اللهی گفت: پس از مشاوره و بررسی به ۳ صفحه ویژگی دولت جوان حزب‌اللهی دست پیدا کردیم؛ دولت جوان دو ویژگی دارد: اول اینکه نشاط و انگیزه دارد و دوم اینکه توان اجرایی دارد.

جوانی دولت به جوانی رئیسِ آن نیست

این عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: یک فرد وقتی پا به سن می‌گذارد، به‌طور طبیعی نشاط و بخشی از انگیزه‌هایش را از دست می‌دهد اما شور و نشاط جوانی زیاد است، توان اجرایی هم همین‌طور. ممکن است کسی پیر باشد و انگیزه و توان اجرایی هم داشته باشد، مانند امام (ره) که از همه جوان‌تر بود و تا روز آخری که از دنیا رفت پرشور بود. رهبر معظم انقلاب هم در مورد شهید سلیمانی همین را می‌گویند که اگر شهید زنده بودند تا ۱۰ سال دیگر هم مسئولیت داشتند.

ضرغامی ادامه داد: دولت جوان و کارآمد این نیست که حتماً رئیس آن ۳۰ ساله باشد. دولتی که گذشت از بعد از تاریخ مشروطه پیرترین دولتی بود که داشتیم، اسم دولت را دولت ژنرال‌ها گذاشته بودند و ما در عمل عملکرد ژنرال‌ها را دیدیم.

به لیست وحدت رأی دادم به اضافه رسایی و یامین‌پور

ضرغامی در بخش دیگری از سخنانش، توضیح داد: در رابطه با انتخابات مجلس و لیست وحدت هم پرسیدید، بنده به اکثریت آن لیست رأی دادم غیر از چند نفر. دو نفر از آن‌هایی که خارج لیست قرار دارند و می‌توانم بگویم آقای رسایی و یامین‌پور هستند، البته من به این نکته که رأی‌ها خرد نشود توجه داشتم اما واقعاً نتوانستم به چند نفر رأی بدهم.

عملکرد رسانه ملی در سال ۸۸ خیلی خوب بود

رئیس اسبق سازمان صداوسیما در رابطه با کارنامه این سازمان هم گفت: از نظر بنده عملکرد رسانه ملی در فتنه ۸۸ یکی از قله‌های خوب کارنامه صداوسیما در آن زمان است. اتفاقاتی که در عصر عاشورای ۸۸ افتاد و پخش آن توسط صداوسیما از کارهای خیلی خوبی بود که انجام شد و بعضی مردم به این نتیجه رسیدند که باید تکلیفشان را روشن کنند. بعضی از مسئولان امنیتی به من گفتند «شما نباید بروید، به‌خاطر این‌که امروز مردم عزاداری کردند و شما می‌خواهید ۱۰۰ نفر را نشان دهید که به دستگاه امام حسین(ع) اهانت کردند»، من حرفشان را شنیدم و زدم به سینه دیوار.

آماده حضور در انتخابات ۱۴۰۰ هستم

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰ هم گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات دو مینی‌بوس نامزد داریم. در رابطه با بنده هم، من خودم را آماده کردم و هر وقت شرایط اقتضا کند وارد کار خواهم شد. این‌که در مقطع ثبت‌نام چه اتفاقی خواهد افتاد معلوم نیست و اگر بنده احساس وظیفه بکنم وارد خواهم شد و آمادگی آن را دارم.

ارسال نظر

پربازدیدترین