|
| کد مطلب: ۱۱۹۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

حماس: بایدن علنا درباره غزه دروغ می‌گوید/کاخ سفید: اسرائیل حق دارد به حماس حمله کند

حماس: بایدن علنا درباره غزه دروغ می‌گوید/کاخ سفید: اسرائیل حق دارد به حماس حمله کند
منبع: ایسنا |

 عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت، بایدن علنا درباره مسائل کاملا بدیهی مربوط به غزه دروغ می‌گوید. همزمان کاخ سفید بار دیگر بر حمایت خود را از رژیم کودک کش اسرائیل تاکید کرد.

حسام بدران، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در سطح نظامی و سیاسی در نوار غزه باقی می‌ماند و حملات رژیم صهیونیستی تاثیری بر آن نمی‌گذارد.

وی همچنین گفت، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا درباره مسائل کاملا بدیهی در خصوص جنگ غزه علنا دروغ می‌گوید.

همزمان وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ما بر این باور نیستیم که اسرائیل غیر نظامیان در غزه را عمدا هدف قرار می‌دهد. ما مخالف هرگونه مجازات دسته جمعی هستیم و معتقد نیستیم که این امر در نوار غزه رخ می‌دهد.

کاخ سفید نیز ادعا کرد: می‌دانیم که قربانیانی در غزه وجود دارند، اما به آمار جنبش حماس و وزارت بهداشت غزه نمی‌توان تکیه کرد. 

کاخ سفید در تلاش برای سرپوش نهادن بر جنایات صهیونیستها در غزه گفت: تعداد قربانیان در غزه به ارقامی که از آنجا اعلام می‌شود نزدیک نیست.  

کاخ سفید در حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی مدعی شد: این حق اسرائیل است که بعد از عملیات ۷ اکتبر حماس را هدف و تحت پیگرد قرار دهد.

کاخ سفید افزود: آتش‌بس بشردوستانه ممکن است طی ساعاتی در برخی مناطق برای کاهش درد و رنج غیرنظامیان غزه برقرار شود. باید از تلفات غیرنظامیان اجتناب شود و این همان چیزی است که ما با شرکای خود در اسرائیل گفتگو کردیم.

کاخ سفید اعلام کرد: همه بازداشتی‌های غزه باید بازگردانده شوند و ما به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

پربازدیدترین