|
| کد مطلب: ۱۱۹۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

نماینده ادوار مجلس :درخواست برگزاری جلسه اصلاح‌طلبان معتدل با لاریجانی را دادیم، اما فراهم نشد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی می‌گوید:ما به دنبال تشکیل جلسه‌ای میان اصلاح‌طلبان میانه‌رو با لاریجانی بودیم و راغب بودیم که لاریجانی به عنوان سرلیست بتواند در تهران نقش‌آفرینی کند اما متأسفانه زمینه تشکیل چنین جلسه‌ای با لاریجانی فراهم نشد.

نماینده ادوار مجلس :درخواست برگزاری جلسه اصلاح‌طلبان معتدل با لاریجانی را دادیم، اما فراهم نشد

ابراهیم نکو، نماینده ادوار. مجلس  در توضیح اظهارات اخیر خود پیرامون رابطه لاریجانی و اصلاح‌طلبان گفت: طی نشستی که با تعدادی از دوستان همفکر خود داشتیم بر این باور بودیم که اصلاح‌طلبان می‌تواند با دعوت از بزرگانی نظیر لاریجانی که فرد معتدل و با درایتی است، نسبت به آینده انتخابات و نحوه حضور و فعالیت‌های انتخاباتی مشورت کنند چراکه باتوجه به تفکر فراجناحی لاریجانی و تعلق نداشتن به هیچ‌کدام از جناح‌ها می‌تواند راهنمایی‌های ارزشمندی را برای جبهه اصلاحات و با هر جریان دیگری داشته باشد.اما متأسفانه دوستان ما که به دنبال چنین پیشنهادی بودند با استقبال خوشی روبرو نشدند.

او افزود: به عبارت دیگر ما به دنبال تشکیل جلسه‌ای میان اصلاح‌طلبان میانه‌رو با لاریجانی بودیم و راغب بودیم که لاریجانی به عنوان سرلیست بتواند در تهران نقش‌آفرینی کند اما متأسفانه زمینه تشکیل چنین جلسه‌ای با لاریجانی فراهم نشد. البته از مصاحبه‌ای که اخیراً بنده داشتم امکان دارد به صورت اشتباهی این برداشت شده که لاریجانی با اصلاح‌طلبان جلسه داشته و روی خوش به او ندادند، در صورتی که اینطور نبود بلکه اصلاح‌طلبان برای تشکیل چنین جلسه‌ای، به ما که دوستان خودشان محسوب می‌شویم روی خوشی نشان ندادند.

نکو در ادامه تصریح کرد: ما اصلاح‌طلبان تشکیل برگزاری جلسه با لاریجانی را پیشنهاد دادیم اما اعضای جبهه اصلاحات نسبت به این پیشنهاد روی خوشی نشان ندادند البته منظور آنها لاریجانی نبود. لذا اینکه پیش از این اعلام کردم لاریجانی قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری را دارد، استنباط و نظر شخصی بنده بود چرا که تمایل دارم او در قامت یک رییس‌جمهور ورود پیدا کند چرا که توانمندی‌ها و فراجناحی بودن لاریجانی می‌تواند راهگشای مشکلات کشور باشد.

این نماینده ادوار مجلس درباره جلسه مشترک اصلاح‌طلبان با لاریجانی خاطرنشان کرد: بنده اطلاع ندارم که لاریجانی با اصلاح‌طلبان برگزار کرده یا خیر اما توصیه و آرزوی ما این بود که لاریجانی همانند مجلس نهم برای انتخابات دوبرنامه داشته باشد و نقش‌آفرینی کند.

نکو در پایان یادآور شد: زمان بنده باز هم پیشنهاد می‌کنم اصلاحات دست به دامن لاریجانی شود که  بتواند از وضعیت فعلی برون رفت داشته باشد که بتوانند در مرحله اصلی ثبت‌نام انتخابات به همبستگی دست پیدا کنند.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین