|
| کد مطلب: ۱۱۹۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

این خواننده، زلنسکی آذربایجان خواهد شد؟! + عکس

امین آقالاروف خواننده و تاجر روس آذربایجانی است که با نام هنری امین فعالیت می‌کند؛ وی فرزند آراز آقالاروف است که با لیلا علیوا فرزند الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان ازدواج کرد.

این خواننده، زلنسکی آذربایجان خواهد شد؟! + عکس

«امین اقالاروف» کنسرت‌های پر از فحشا و فساد خود را در ایام عزاداری محرم در نارداران آغاز کرد!

این در حالی است که از سال ۲۰۱۵ میلادی «نارداران» حرم «خواهر امام رضا علیه السلام، بی‌بی رحیمه» توسط پلیس دولت آذربایجان در محاصره کامل می‌باشد و ورود و خروج صرفا برای اهالی آن منطقه با کارت ملی امکان پذیر است.

گفتنی است امین اقالاروف «داماد یهودی الهام علی‌اف» دهکده تعطیلات نارداران را تأسیس و آنجا را تبدیل به بزرگترین مرکز فساد و فحشا قفقاز کرده است.

https://akharinnews.com/images/1402/04/03/photo_2023-07-24_05-35-09%20(3).jpg

نارداران تا سال ۲۰۱۵ مرکز ضدصهیونیستی قفقاز بود که بعد از هجوم ارتش آذربایجان و شهادت و دستگیری ده‌ها شیعه کاملا به اشغال امین اقالاروف یهودی درآمد و مراسم‌های باشکوه ده‌ها هزار نفری محرم در آن تعطیل شد.

امین اقالاروف بعد از حادثه خونین نارداران عکسی با لباس نوشته Nardaran در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

https://akharinnews.com/images/1402/04/03/photo_2023-07-24_05-35-09%20(2).jpg

نارداران در ۲۰ کیلومتری پایتخت آذربایجان باکو واقع شده است.

بر اساس ادعای رسانه‌های منتقد دولت جمهوری آذربایجان، همه قراین نشان از آن دارد که برخی تحرکات و حمایت‌های رسانه‌ای نهان و عیان از «امین آقالاراف» در جهت آماده کردن اذهان عمومی برای ریاست جمهوری آذریایجان است.

تبلیغات سنگین و حمایت‌های صهیونیستی از وی نیز حکایت از آن دارد که احتمالا منطقه با زلنسکی ۲ در جمهوری آذربایجان روبرو خواهد بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین