|
| کد مطلب: ۱۱۹۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

پیام تسلیت حسن روحانی به مناسبت درگذشت آیت‌الله صانعی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی درگذشت آیت‌الله حسن صانعی، از نخستین یاران امام راحل و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

 پیام تسلیت حسن روحانی به مناسبت درگذشت آیت‌الله صانعی

متن پیام به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی موجب تاسف و تاثر فراوان شد. ایشان از نخستین یاران و مریدان صدیق امام راحل بودند و تا پایان حیات مبارکشان، همچنان با همان اخلاص و ایمان، به آرمان‌های پیر و مراد خود و انقلاب اسلامی وفادار ماندند.

آشنایی من با آقای صانعی به آغاز دهه چهل شمسی برمی‌گردد و شاهد بودم در تمام ادوار انقلاب، از آغاز نهضت در مهر ۱۳۴۱ تا تبعید حضرت امام و سال‌های دوری رهبر انقلاب تا پایان فراق و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین سال‌های زعامت امام خمینی، ایشان همراه بنیانگذار انقلاب و در کنار برادر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ یوسف صانعی، جزو معتمدین امام و یکی از ستون‌های استوار دفاع از مرجعیت و روحانیت و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند.

اینجانب ضایعه درگذشت این مبارز صدیق انقلابی را به همسر مکرمه و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال مسالت دارم روح بلند آن مرحوم مغفور را با اولیاء‌الله و شهدای کربلا محشور بگرداند.

حسن روحانی

۱۴۰۲/۰۴/۳۰

ارسال نظر

پربازدیدترین