|
| کد مطلب: ۱۱۹۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای فارسی صحبت کردن آمریکایی‌ها در خلیج فارس!

معاون توسعه و پژوهش نیروی دریایی سپاه با اشاره به قدرت‌نمایی ایران اسلامی در خلیج فارس گفت: در خلیج‌فارس سابقه نداشته که آمریکایی‌ها به کسی جواب دهند اما ما آمریکایی‌ها را مجبور می‌کنیم که به زبان فارسی پاسخ ما را بدهند.

ماجرای فارسی صحبت کردن آمریکایی‌ها در خلیج فارس!
منبع: تسنیم |

سردار احمد راستی، در یادواره سردار شهید حاج علی حاجبی و شهدای عملیات کربلای یک، با اشاره به جایگاه والای شهیدان، اظهارداشت: ما در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات و با تکیه بر ایمان توانستیم صدام بعثی را که ده‌ها کشور از او حمایت می‌کردند و حتی مجهز ترین بالگردها را به او اجاره می‌دادند شکست دهیم، این جنگ تنها جنگی است که بعد از جنگ جهانی دوم بلوک شرق و غرب با هم متحدانه عمل کرده‌اند اما نصرت الهی از آن ملت بزرگ ایران شد‌‌.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس تمام شیاطین دنیا ما را محاصره کردند تا به زانو در بیاورند حتی بعد از دوران دفاع مقدس هم آمریکایی‌ها وقتی به افغانستان و عراق حمله کردند هدفشان زمینه‌چینی برای نابودی جمهوری اسلامی بود بنابراین ما باید به خودمان ببالیم که به واسطه‌ی خون پاک شهدا، دشمن را به شکست کشاندیم.

سردار راستی بیان‌کرد: آمریکایی با قریب به 300 شناور به خلیج‌فارس آمده بودند و قصد داشتند که در تمام میادین عرصه را بر نظام اسلامی تنگ کنند اما امروز مفتضحانه از خلیج‌فارس گریخته‌اند و اثری از آن‌ها نیست.

وی ادامه داد: آن‌ها نمی‌دانند که شهادت چیست و نمی‌توانند فرهنگ ایثار و شهادت را تفسیر کنند، شما دیدید که وقتی سلفی‌های وحشی روی شمر و یزید را در جنایتگری سفید کرده بودند در منطقه عرض اندام کردند و در عراق و سوریه به جنایتگری پرداختند، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به مقابله با آن‌ها شتافت و داعش را به زباله‌دان فرستاد.

معاون توسعه و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران، عنوان‌کرد: امروز جمهوری اسلامی در قله‌ی افتخار است و هیچ کس نمی‌تواند نازک‌تر از گل چیزی به جمهوری اسلامی ایران بگوید در حالی که یک زمانی سران کشورهای شرقی و غربی بدون اذن پادشاه این مملکت در کشور نشست برگزار می‌کردند و حتی شاه را به آن راه نمی‌دادند اما امروز کجا قرار گرفته‌ایم و چه جایگاهی داریم، در خلیج‌فارس سابقه نداشته که آمریکایی‌ها به کسی جواب دهند اما ما آمریکایی‌ها را مجبور می‌کنیم که به زبان فارسی پاسخ ما را بدهند.

وی بیان‌کرد: اگر روباه پیر، انگلیس؛ کشتی ما را غارت می‌کند ما در کنار ناوگان نظامی‌شان کشتی‌شان را توقیف می‌کنیم و هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند،این ها نشان از اقتدار ما است، گذشت آن زمانی که آفتاب در قلمروی امپراطوری بریتانیا غروب نمی‌کرد.

سردار راستی تاکید‌کرد: امروز صدامیان به زباله‌دان تاریخ پیوستند حتی قبر صدام مشخص نیست اما شهدای ما در گوشه و کنار کشور در هر کوی و برزن چون ستاره می‌درخشند.

معاون توسعه و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهارداشت: امروز گزینه‌ی نظامی دشمن به زیر میز رفته است چرا که ما حاضر نشدیم علی رغم تحریم‌های ظالمانه، به دشمن قدار اجازه دهیم که ارداده‌اش را بر ما تحمیل کند، دشمن امروز در برابر ما به استیصال رسیده است وقتی یونانی‌ها به گفته آمریکایی‌ها یک کشتی ما را گرفتند ما دو کشتی آن‌ها گرفتیم و تا کشتی ما را آزاد نکردند کشتی‌شان را آزاد نکردیم.

وی ابرازداشت: همه جمع شدند تا با هزینه‌های گزاف میلیاردها دلاری نظم نوینی را در جنوب غرب آسیا ایجاد کنند اما شکست خوردند چون ما فرهنگ شهادت داریم و به قول حاج قاسم ملت امام حسین هستیم.

سردار راستی خاطرنشان‌کرد: جمهوری اسلامی هیچ گاه چشم طمع به کشوری نداشته و جنگی را علیه کسی شروع نکرده اما دیدید که وقتی صدام به کویت حمله کرد جمهوری اسلامی بود که به کمک آن‌ها شتافت بنابراین جمهوری اسلامی محور ثبات منطقه است و ما باید به آن افتخار کنیم.

وی در اشاره‌ای به عملکرد دولت سیزدهم، گفت: دولت در حال آوار برداری از کارهایی است که دشمنان انجام داده‌اند و در همین مدت کارهای بزرگی انجام شده است که بخشی از آن‌ها در تعامل بین سپاه و دولت است، عملیات آبرسانی به همه روستاهای فاقد شبکه آبرسانی آغاز شده است و تا سال 1404 دیگر شاهد روستایی نخواهیم بود که از نعمت آب برخوردار نباشد.

ارسال نظر

پربازدیدترین