|
| کد مطلب: ۱۱۸۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

رضا پهلوی، تفریح میلیاردی در «جزیره نِکِر» را به نام مبارزه سیاسی فاکتور کرد!

رضا پهلوی روز ۱۳ تیرماه مدعی شد که با گروهی از رهبران بخش صنایع، سرمایه‌گذری و کارآفرینان در جزیره نِکِر دیدار و گفت‌وگو کرده است اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد سفر وی به نیت دیگری صورت گرفته بود!

رضا پهلوی، تفریح میلیاردی در «جزیره نِکِر» را به نام مبارزه سیاسی فاکتور کرد!
منبع: تسنیم |

رضا پهلوی روز 13 تیرماه در حساب‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد که در دیدار با گروهی از رهبران بخش صنایع، سرمایه‌گذاری و کارآفرینان در جزیره نِکِر، درباره فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایرانِ آینده صحبت کرده است!

بعد از انتشار این خبر، شبکه‌های BBC و منوتو به بزرگنمایی از شخصیت ریچارد برانسون که رضا پهلوی با وی در این جزیره دیدار کرده است، پرداختند.

جالب اینجاست که جزیره نکر واقع در جزایر ویرجین بریتانیا، یک ملک خصوصی متعلق به میلیاردی به نام ریچارد برانسون است. برخلاف ادعای رضا پهلوی و تیم رسانه‌ای وی، کسی برای حضور در این جزیره به دعوت نیاز ندارد. در بخش اپلای سایت این جزیره مشخصات خود را پر می‌کنید و با پرداخت سالانه 199 دلار حق عضویت تخفیفی دریافت می‌کنید.

هزینه یک شب اجاره کل جزیره، بالغ بر 150 هزار دلار است و سقف مهمانان این جزیره 48 نفر در هر شب است.

رضا پهلوی این حضور تفریحی را حضور در جلسات سیاسی و اقتصادی عنوان کرد و در روز سوم اقامت، در یک جلسه غیررسمی دقایقی برای جمع صحبت کرده است که از تصاویر چنین برمی‌آید که از جمع 48 نفری ساکنان جزیره به تعداد انگشتان یک دست در سخنرانی او حاضر بودند.

نکته جالب اینجاست که وی لباس راحتی و شلوارک به تن داشت و به آسانی می‌شد فهمید که این سفری تفریحی با دقایقی چاشنی سیاسی برای کار رسانه‌ای است.

همچنین تصاویری از وی در حال تفریح در شبکه‌های اجتماعی دیگر افراد حاضر در جزیره منتشر شده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین