|
| کد مطلب: ۱۱۸۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

کشف نامه تهدید‌آمیز علیه نتانیاهو روی قبر برادرش

رسانه‌ها می‌گویند نامه‌ای که در آن شخصی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تهدید کرده بود روی قبر برادرش، یونی نتانیاهو کشف شده است.

کشف نامه تهدید‌آمیز علیه نتانیاهو روی قبر برادرش

پلیس رژیم صهیونیستی می‌گوید نامه‌ای تهدیدآمیز علیه بنیامین نتانیاهو روی قبر برادر او پیدا کرده و تحقیقات برای یافتن این شخص آغاز شده است.

به گزارش نشریه تایمز اسرائیل، در این نامه آمده است: «بگذارید مشخص شود که این یک تهدید درجه یک است».

همچنین کنار نامه به انگلیسی نوشته شده «سطح هشدار قرمز» و کنار آن یک صورتک خندان کشیده شده است.

در ادامه نامه آمده است که «بی بی (اشاره به نتانیاهو)، تو بهتر از [آریل] شارون نیستی» و آرزو می‌کند نخست وزیر کنونی سرنوشتی بدتر از نخست وزیر اسبق داشته باشد.

گفتنی است آریل شارون سال ۲۰۰۶ به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شد و پس از ۸ سال کما و زندگی نباتی، سال ۲۰۱۴ از دنیا رفت.

این حادثه در بحبوحه تشدید اعتراض‌ها علیه نتانیاهو و کابینه افراطی او پس از تصمیم‌گیری برای پیشبرد قانون بحث‌برانگیز بازنگری قضایی اتفاق می‌افتد. بازنگری قضایی اکنون فراتر از تظاهرات گسترده مردمی به موضوعی برای اعتراض نظامیان این رژیم نیز بدل شده است.

در همین هفته، صد‌ها تن از نظامیان ذخیره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با برگزاری تظاهرات اعتراضی اعلام کردند در صورتی که کابینه طرح جنجالی خود به منظور بازنگری در دستگاه قضایی را پیش ببرد از خدمت نظامی خودداری خواهند کرد. برخی می‌گویند نتانیاهو که خود به فساد متهم است، با تصویب این طرح جنجالی به دنبال ایجاد مصونیت برای خود است.

ارسال نظر

پربازدیدترین