|
| کد مطلب: ۱۱۵۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

وزیر ارشاد احمدی نژاد هم به ظریف حمله کرد

سیدمحمد حسینی گفت: متاسفانه برای برخی سیاسیون، منافع ملی فقط لقلقه زبانشان است و در عمل تامین کننده مصالح ملی و دینی ملت بزرگ ایران نیستند.

وزیر ارشاد احمدی نژاد هم به ظریف حمله کرد
منبع: تسنیم |

وزیر ارشاد احمدی نژاد  افزود: اخیراً یکی از سیاسیون دولت قبل گفته است: «‌باید به اندازه توانایی‌ها آرزو کنیم» قطعا اگر چنین حرف‌هایی مبنا قرار می‌گرفت، با امکانات اندک امام و مبارزان هرگز انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید و استمرار نمی‌یافت و در جنگ تحمیلی که در آن ائتلاف نانوشته‌ای بین قدرت های جهانی وجود داشت به پیروزی نمی رسیدیم، بنابراین این سخنان که برای توجیه رویکرد دیپلماسی التماسی گذشته و زیر سوال بردن سیاست متوازن و رو به گسترش آیت الله رئیسی است، با شناختی که مردم از این جماعت دارند نمی تواند تزلزل و خللی در عزم و اراده مستحکم ملت ایران به ادامه مسیر پیشرفت و عزت ایجاد کند.

او که اکنون معاون پارلمانی رئیسی است  گفت: بی‌تردید اگر ملت ایران با نگاه شکست خورده‌ سازشکاری و تسلیم در برابر قدرتهای شیطانی حرکت می کرد در هیچ حوزه ای نمی توانست قدم از قدم بردارد.

وی تاکید کرد: دولت کنونی اعتقاد راسخی به دیپلماسی عزتمندانه و سیاست خارجی متوازن دارد،  همزمان با بازگشایی سفارت ج.ا.ا در ریاض، ابرموشک هایپرسونیک فتاح نیز آزمایش شد و دوقطبی کاذب هم بوجود نیامد.

ارسال نظر

پربازدیدترین