|
| کد مطلب: ۱۱۵۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

انسیه خزعلی: پسرم به کشور بازگشته ولی من تذکری دریافت نکردم

​معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور تأکید کرد که فرزندش به کشور بازگشته است ولی او تذکری در این زمینه دریافت نکرده است.

انسیه خزعلی: پسرم به کشور بازگشته ولی من تذکری دریافت نکردم
منبع: برنا |

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور  در پاسخ به سؤالی درباره پیروزی‌های اخیر بانوان در ورزش و پشتیبانی‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری از زنان ورزشکار، اظهار داشت: پیروزی‌های بانوان در هفته‌های گذشته خبرهای بسیار خوبی بود و دل مردم ایران را شاد کرد.

وی افزود: بعد از هاکی روی یخ و کشتی آلیش هفته گذشته، با پیروزی‌های پیاپی همراه بود که به قول وزیر ورزش باید به نام هفته تاریخ‌ساز بانوان ورزشکار نامیده شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه رئیس‌جمهور محترم از زنان ورزشکار در جلسه هیئت دولت  تشکر کردند و خواستند که زمینه‌های رشد بانوان بیش از پیش فراهم شود، ادامه داد: معاونت امور زنان هم تمامی توان خود را برای حمایت‌های مادی و معنوی از این عزیزان به کار خواهد بست.

خزعلی همچنین در پاسخ به این سؤال که در مورد شناور بودن ساعت کار بانوان در تابستان چه تصمیمی گرفته شد، گفت: رئیس‌جمهور نسبت به اینکه باید وضعیت بانوان دارای فرزند خردسال در اعمال ساعات اداری به‌صورت ویژه دیده شود و برای آنها تخفیف لحاظ شود، دستور دادند و آقای دکتر لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی نیز بر ابلاغ بخشنامه جهت شناور شدن ساعات صبح مادران تأکید کردند.

خبرنگار برنا از معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور پرسید "اینکه گفته شده پسر شما بعد از تذکر به کشور بازگشته، درست است؟" که خزعلی پاسخ داد: پسرم خیلی وقت است که بازگشته البته طبق برنامه‌ای که از قبل داشته است و پارسال هم اعلام کردم که قرار است چند ماه دیگر برگردد و هیچگاه بنای مهاجرت نداشته است. ضمنا نه تذکری دریافت شده و نه ایشان به خاطر تذکر برگشته است.


 

ارسال نظر

پربازدیدترین