|
| کد مطلب: ۱۱۳۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

کوثری: ۴ ماه کشور را دچار حاشیه کردند/ امروز هم ادامه طرح دشمنان با کشف حجاب در حال پیاده سازی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آرایش سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی دشمن نشان از طرح ریزی حساب شده علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، لذا با تصویب قانونی جامع باید مانع از تحرک پیاده نظام دشمن در عرصه‌های فرهنگی و رسانه‌ای شویم.

کوثری: ۴ ماه کشور را دچار حاشیه کردند/ امروز هم ادامه طرح دشمنان با کشف حجاب در حال پیاده سازی است
منبع: ايسنا |

اسماعیل کوثری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان حماسه آزادسازی خرمشهر بیان کرد: شایسته بود آقای قالیباف رئیس مجلس که خود از فرماندهان و طراحان دفاع مقدس بودند جهت مراسمی جهت تجلیل از این پیروزی الهی به منظور شُکر در صحن علنی مجلس برگزار می‌کردند چراکه همه می‌دانیم که امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی بیش از گذشته نیازمند شناخت الگو‌هایی از جنس شهادت و ایثار هستند تا بهتر بتوانند این راه پرنور را ادامه دهند.وی از حسن اعتماد چند باره مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم تشکر کرد و گفت: ایشان برای بار چندم جمع نمایندگان را مورد عنایت خود قرار دادند و مجلس را انقلابی خطاب کردند و این مسئولیت را بر دوش من و شما همکاران سنگین‌تر از گذشته می‌کند و امیدوارم در این سال آخر مجلس یازدهم بتوانیم با تصویب قوانین راهگشا و اساسی گرهی از زندگی مردم را باز کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: آرایش سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی دشمن نشان از طرح ریزی حساب شده علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد. چنانچه در فتنه سال گذشته شاهد بودیم که چگونه تمامی رسانه‌ها و عناصر سیاسی و فرهنگی خود را به میدان آوردند و قریب به چهار ماه کشور را دچار حاشیه کردند، امروز هم شاهدیم که ادامه طرح دشمنان در خیابان و کوچه‌های شهرمان با کشف حجاب و پوشش‌های نامناسب برخی عناصر فریب خورده در حال پیاده سازی است، لذا باید دقت کنیم که دچار آندلس سازی نشویم و نسبت به اظهار نظر سلبریتی‌ها حساس باشیم و در اسرع وقت با تصویب قانونی جامع، مانع از تحرک پیاده نظام دشمن در عرصه‌های فرهنگی و رسانه‌ای باشیم.

کوثری در عین حال خاطرنشان کرد: همچنین با اصلاح موارد پیشنهادی لایحه عفاف و حجاب باعث دلگرمی امت حزب الله و خانواده شهدا شویم. لایحه‌ای که پیش از آنکه به صحن مجلس برسد، عدم کارکرد و عدم توان بازدارندگی خود را نشان داده و انتظار می‌رود قوه قضائیه و دولت با دقت بیشتری نسبت به تدوین و تصحیح مفاد این لایحه اقدام نمایند که در غیر این صورت مجلس به تکلیف انقلابی خود در این حوزه عمل خواهد کرد؛ چراکه مقام معظم رهبری فرمودند مسئولین اگر جرأت مبارزه با مفسد داخلی را نداشته باشند جرأت مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهند داشت.

وی ضمن اشاره به سفر‌های رئیس جمهور و روابط دیپلماسی جدید کشورمان یادآور شد: امروز شاهدیم بعد از ۱۲ سال مقاومت و پایداری بر اصول اساسی انقلاب اسلامی، کشور‌های همسایه که تحت فشار قدرت‌های دنیا به فتنه انگیزی علیه جبهه مقاومت پرداخته بودند، برای ملاقات با مسئولین دیپلماسی کشورمان صف کشیده اند و عزت امروز مدیون مقاومت دیروز بزرگان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتقام سخت از آمران و عاملان ترور سردار دل‌ها در مکان و زمان مقرر انجام خواهد شد، حتی اگر مجددا در مقام ریاست جمهوری شیطان بزرگ یا نخست وزیری غده سرطانی قرار بگیرند.

کوثری عنوان کرد: در موضوع حقابه هیرمند از مقامات امارت اسلامی طالبان می‌خواهیم که از فضای دیپلماسی فعال دولت مردمی ایران استفاده و موضوع را از این طریق حل و فصل نمایند، چراکه عدم رعایت حسن همجواری به نفع دولت نوپای افغانستان نخواهد بود و سنجش میزان صبر نیرو‌های انقلاب اسلامی برای آن‌ها گران تمام خواهد شد.

وی ضمن اشاره به نامگذاری امسال به نام «مهار تورم و رشد تولید» گفت: این شعار باید در رفتار سازمانی همه ارکان قوای سه گانه مشهود باشد. در شرایطی که جوانان ما با مشکلات عدیده‌ای در اشتغال، ازدواج و فرزندآوری مواجهند و حتی خیلی از مشکلات تولید در صنایع و معادن به واسطه معاملات دلاری به وجود آمده است، انتظار آن است که اهتمام ویژه‌ای از سوی عناصر اقتصادی دولت در حذف این ارز صورت گیرد و در این امر مهم مجلس تمام قد در کنار دولت ایستاده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: مهم است هر اقدامی برای بهبود معیشت مردم صورت پذیرد و آنگونه که در زمینه‌های علمی، فناوری، هسته‌ای و نظامی با حضور عناصر انقلابی به دستاورد‌های چشمگیری دست یافتیم در عرصه اقتصاد نیز با اخراج افراد غیر انقلابی و بعضا ضد انقلاب از صحنه و بکارگیری عناصری از جنس تفکر ناب انقلاب اسلامی شاهد گشایش‌هایی برای مردم باشیم.

ارسال نظر

پربازدیدترین