|
| کد مطلب: ۱۱۳۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

طالبان: داشتن روابط حسنه با ایران بخشی از سیاست ما است

یک روز پس از رویداد مرزی بین ایران و افغانستان، اعضای کمیسیون سیاسی حکومت طالبان افغانستان امروز(یکشنبه) در نشستی ضمن تاکید بر رعایت توافقنامه‌ رود هیرمند میان ایران و افغانستان، داشتن روابط حسنه با جمهوری اسلامی ایران را بخشی از سیاست حکومت طالبان خواندند.

طالبان: داشتن روابط حسنه با ایران بخشی از سیاست ما است
منبع: ایرنا |

به گزارش خبرگزاری صدای افغان (آوا) دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء حکومت طالبان امروز با نشر اطلاعیه ای اعلام کرد جلسه نوبتی کمیسیون سیاسی حکومت طالبان با ریاست مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی و سرپرست ریاست الوزراء طالبان برگزار شد.

در این جلسه که ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی نیز حضور داشت، ضمن بحث در خصوص مسائل مهم دیگر، در رابطه با موضوع حقابه جمهوری اسلامی ایران نیز بحث مفصل انجام شد و تمام جنبه‌های آن به تفصیل و دقت مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه با توجه به جنبه‌های حقوقی، بر توافقنامه امضا شده بین کابل و تهران در سال ۱۳۵۱ هجری شمسی تاکید صورت گرفت و برای حل این معضل، رعایت نمودن این توافقنامه راه حل مناسب عنوان شد.

اعضای کمیسیون سیاسی بر روابط خوب و مثبت با همسایگان به ویژه ایران تاکید کردند و داشتن روابط حسنه با جمهوری اسلامی ایران را بخشی از سیاست حکومت طالبان خواندند.

ارسال نظر

پربازدیدترین