|
| کد مطلب: ۱۱۳۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

میرزاکوچک‌خان و دکتر حشمت نمونه واقعی یک سلبریتی هستند

فرماندار طالقان با اشاره به اینکه بزرگداشت سالروز شهادت دکتر حشمت طالقانی بسیار لازم و ضروری است، گفت: نیاز است سلبریتی‌های واقعی را بشناسیم و از آن‌ها الگوبرداری کنیم؛

میرزاکوچک‌خان و دکتر حشمت نمونه واقعی یک سلبریتی هستند
منبع: فارس |

علی مهدوی، فرماندار طالقان، در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت «شهید دکتر ابراهیم حشمت طالقانی»، با اشاره به اینکه این آیین با همکاری و هماهنگی نهادهای مرتبط و متعدد و حضور اهالی رشت برگزارشد، گفت: فلسفه برگزاری این مراسم اهمیت نهضت جنگل و شخصیت دکتر حشمت طالقانی است.

وی دلیل دوم برگزاری برنامه را نیاز کشور جامعه و جوانان برشمرد و ادامه داد: نیاز است سلبریتی‌های واقعی را بشناسیم و از آن‌ها الگوبرداری کنیم؛ همچنین باید طالقان را بشناسیم، طالقان سرزمین فرصت‌ها است و مهد مشاهیر و بزرگانی مثل جلال آل احمد، آیت‌الله طالقانی و دکتر حشمت است‌.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه استقلال خواهی یکی از اهداف مهم نهضت جنگل بوده است که با برگزاری این برنامه‌ها می‌توان به آن‌ها بها داد، یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز مسئله نهضت جنگل و میرزاکوچک خان و یارانش را ویژه قلمداد کرده‌اند. 

وی در ادامه ۴ مولفه اصلی نهضت جنگل را برشمرد و تصریح کرد: اگر بخواهیم به مشخصات رفتاری شهید حشمت طالقانی بپردازیم باید سحرخیزی، کم‌حرفی، مظلومیت، عدالت‌خواهی و... اشاره کنیم. 

ارسال نظر

پربازدیدترین