|
| کد مطلب: ۱۱۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت: «۱۹.۷ میلیون ایرانی» از امکانات اولیه زندگی محرومند / کسانی «به نام دین» همه چیز را «نابود» کرده‌اند

آقامحمدی با بیان اینکه دوهزار و ۲۰ محله و ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت در سراسر ایران وجود دارد که از امکانات اولیه زندگی مانند مسکن، اشتغال، تحصیلات تا ۱۲ سال، سلامت، خوراک و پوشاک محروم هستند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب هنر، فرهنگ، زبان‌ها، مباحث سیاسی، مباحث اقتصادی و … را به خوبی می‌شناسند، این در حالی است که کسانی به نام دین همه چیز را نابود کرده‌اند و دانایی ندارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت: «۱۹.۷ میلیون ایرانی» از امکانات اولیه زندگی محرومند / کسانی «به نام دین» همه چیز را «نابود» کرده‌اند
 
  • عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در حال حاضر ۱۹ میلیون ایرانی از امکانات اولیه زندگی محروم هستند.
  • علی آقا محمدی صبح پنجشنبه در پنجمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان‌ها و اولین اجلاس مشترک با معاونین شهرسازی و معماری در اصفهان اظهار داشت: اینکه برای اصفهان شعار شهر زندگی در نظر گرفته‌اید یک وظیفه است، ما برای زندگی آمده‌ایم.
  • وی با بیان اینکه فعالان حوزه معماری نیز در نوع خود ایثارگر هستند، افزود: این افراد ذره ذره جان و زمان خود را می‌گذارند تا اثری را خلق کنند که این خود نوعی ایثار است.
  • عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خیلی نیازی نیست شهر اسلامی را تعریف کنیم، افزود: باید توجه داشت که ما تاریخ عمیق داشتیم و باید آن را حفظ کنیم، دین اسلام عالم فیلسوف و شهرساز را تربیت کرد که نمونه آن کمتر در دیگر ادیان دیده می‌شود.
  • آقامحمدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هنر، فرهنگ، زبان‌ها، مباحث سیاسی، مباحث اقتصادی و … را به خوبی می‌شناسند، افزود: این در حالی است که کسانی به نام دین همه چیز را نابود کرده‌اند و این در حالی است که دانایی ندارند.

وی با بیان اینکه غرب زدگی به معنای کنار گذاشتن هویت است، ابراز داشت: اولین مأموریت ما زندگی است و باید در راستای بهبود کیفیت آن به صورت درست حرکت کنیم.

ارسال نظر

پربازدیدترین