|
| کد مطلب: ۱۱۱۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

سردار فدوی: مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست/ وضعیت بازار مسکن و اجاره‌بها طبیعی نیست

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در همه جنگ ها ستون پنجم دشمن فعال است و احتمال اینکه خودش هم آسیب ببیند وجود دارد اما در بحث فرهنگی و اقتصادی ستون پنجم دشمن به شدت فعال است و با کارشکنی سعی در نارضایتی و شکاف بین مسؤولین و مردم دارد.

سردار فدوی: مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست/ وضعیت بازار مسکن و اجاره‌بها طبیعی نیست
منبع: فارس |

سردار علی فدوی در مراسم گرامیداشت هشتمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم سردار حاج حمید محمدرضایی و یادبود برادر شهیدش جانباز علی محمدرضایی که شامگاه یکشنبه در مسجد امام حسن عسگری علیه السلام قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طی ۴۴ سال اخیر انقلاب اسلامی با تمام قدرت های شیطانی در حال نبرد بوده و سابقه ندارد که در برابر کشوری همچون ایران این حجم از دشمنی وجود داشته باشد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ۷۸ کشور در برابر انقلاب در ائتلاف واحد تصمیم به نابودی ایران گرفتند که شوروی، آمریکا، اروپایی ها و بسیاری از کشورها در صف شیطان ایستادند و تنها کشور سوریه در این ائتلاف نبود. طی ۴۴ سال اخیر دشمنان نتوانستند انقلاب را به زانو در بیاورند چرا که رهبری جامعه به دست ولی خداست و به وعده خداوند ایمان دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: بدخواهان ایران اسلامی ذاتشان بر خباثت و لجاجت است و هرگز دست از دشمنی با ملت ما نمی کشند. این به معنای نداشتن ضعف در عملکرد ما نیست؛ در برخی از حوزه‌ها به قله پیروزی رسیده ایم و در برخی از موارد دچار ضعف ها و مشکلاتی هستیم که دشمن آنها را دست مایه خویش قرار داده و بر این اساس باید در تمام زمینه ها به قله برسیم تا دشمنی آنها تمام شود.

فدوی ادامه داد: دشمنان از نظر امکانات و تجهیزات از ما جلوتر هستند اما در معادله مبارزه، نتیجه را خدا مشخص می کند و چنانچه مسیر را برابر وعده الهی ادامه دهیم پیروزی از سوی خدا محقق می شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: سال گذشته بزرگترین تهاجم حزب شیطان علیه ما انجام شد. جنگ بزرگی که سالها برای طراحی آن نقشه های شومی کشیده بودند، از سویی در بحران کرونا، تعطیلی مدارس و دانشگاه باعث شد ذهن برخی از نوجوانان و جوانان ما در فضای مجازی رها شده، در اختیار دشمن قرار بگیرد.

مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست

فدوی اذعان کرد: در جنگ تمام عیار سال گذشته دشمنان فکر می کردند که می توانند کار را یکسره کنند. بی‌نقص وارد شدند و نقشه خود را عملیاتی کردند اما دچار اشتباه محاسباتی شدند و فهمیدند که قدرت انقلاب قابل مقایسه با آنها نیست. چرا که دشمنان اسلام از احمق ها هستند و رئیس جمهور آمریکا که برای گفتن یک کلمه ساعت ها تمرین می کرد بلافاصله در مورد حوادث ایران موضع گیری و اظهار نظر صریح داشت و دشمنی خود را بی پرده بیان می کرد.

وی افزود: دشمنان به سقوط جمهوری اسلامی برابر محاسبات خود ایمان داشتند اما متوجه شدند که قدرت آنها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آنها را نقش برآب کنیم.

این مقام نظامی با ذکر اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست و همه باید پای کار بیایند، تصریح کرد: اگر در زمینه اقتصادی و معیشتی پای کار بیاییم و به وعده الهی ایمان داشته باشیم قطعاً مشکلات حل خواهد شد. 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: اصلی ترین بخش انقلاب اسلامی تربیت انسان های صالح است که جوانان ما در تراز انقلاب در بالاترین سطح کارآمدی قرار دارند و با کار جهادی و علمی نقاط ضعف را تبدیل به نقطه قوت می کنند.

فدوی اضافه کرد: در همه جنگ ها ستون پنجم دشمن فعال است و احتمال اینکه خودش هم آسیب ببیند وجود دارد اما در بحث فرهنگی و اقتصادی ستون پنجم دشمن به شدت فعال است و با کارشکنی سعی در نارضایتی و شکاف بین مسئولین و مردم دارد. 

وی بیان کرد: ستون پنجم دشمن در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود و به دلیل سود دهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی پر قدرت کار می کند، وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.

 جانشین فرمانده سپاه پاسداران در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس خالصانه پایه کار آمدیم و بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کردیم و از جان گذشتیم تا توانستیم به وعده الهی که تخلفی در آن وجود ندارد، دست یابیم. در حوزه اقتصاد اگر همانند دفاع مقدس شرایط را برای کار فراهم کنیم و میدان را به ستون پنجم آمریکا واگذار نکنیم بر مشکلات اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین