|
| کد مطلب: ۱۱۱۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

احمد خاتمی: یک تئوریسین آمریکایی گفته برای نابودی نظام ایران دو راه وجود دارد ؛ یکی براندازی ولایت فقیه و دوم براندازی حجاب

قصه بی حجابی‌های اخیر را نباید دست کم گرفت، البته بدحجاب‌ها و شل حجاب‌ها را ضد انقلاب ندانید چراکه اردوگاه دل بعضی از آنان، اردوگاه دین است.

احمد خاتمی: یک تئوریسین آمریکایی گفته برای نابودی نظام ایران دو راه وجود دارد ؛ یکی براندازی ولایت فقیه و  دوم براندازی حجاب
احمد خاتمی گفت: یک تئوریسین آمریکایی گفته برای نابودی نظام ایران دو راه وجود دارد که یک راه آن براندازی ولایت فقیه و راه دوم براندازی حجاب است.

 سید احمد خاتمی در جریان سفر خود به یزد  با بیان این‌که این تئوریسین ادعا کرده که اگر توانستیم حجاب را براندازیم، ولایت پذیری را هم برانداخته ایم.

خاتمی از غیرت دینی به عنوان جلوه برجسته شهیدان یاد و تصریح کرد: یک جلوه غیرت دین امر به معروف و نهی از منکر است که سه مرحله قلبی، زبانی و عملی دارد، مرحله عملی آن با دستور قوه قضاییه است و مرحله زبانی آن است که یکبار تذکر داده شود و رد شویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر براندازی نبود چرا قرآن سوزی، چرا سوزاندن پرچم و نام الله و چرا عمامه پرانی که به معنی دین پرانی است، صورت گرفت؟

خاتمی گفت: آن کس که غیرت دین دارد چه در جلسه خصوصی و چه در جلسه عمومی، اجازه تخریب ولایت فقیه را نمی‌دهد چراکه دشمن می‌خواهد مردم را به نظام بدبین کند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین