|
| کد مطلب: ۱۱۱۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی: جنایات اخیر اسرائیل ،تراژدی کشتار غیرنظامیان است

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (اونروا) در بیانیه‌ای افزود: با افزایش حملات رژیم اسرائیل به غیرنظامیان در نوار غزه و افزایش درگیری‌ها جان باختن غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان در نوار غزه یک تراژدی واقعی است

 آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی: جنایات اخیر اسرائیل ،تراژدی کشتار غیرنظامیان است
منبع: ایرنا |

.اونراوا با بیان اینکه در حال حاضر در حال بررسی تعداد آوارگان فلسطینی در میان شهدا و مجروحان حملات اخیر در نوار غزه است است، تاکید کرد که با توجه به بسته شدن تمام مدارس، آنروا در غزه با ارائه خدمات اولیه از جمله توزیع غذا، خدمات بهداشتی و بهداشتی، حمل و نقل زباله جامد و بهره برداری از چاه‌های آب به رفع نیازهای فلسطینی‌ها در غزه ادامه می‌دهد.

در این بیانیه آمده است که افزایش درگیری‌های کنونی وضعیت انسانی وخیم آوارگان فلسطینی از جمله بسیاری از زنان و کودکان در نوار غزه را تشدید می‌کند.

براساس اعلام اونروا، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی سه روز گذشته ۳۰ شهید و بیش از ۹۰ مجروح که بیشتر آن‌ها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است.

از سحرگاه روز سه‌شنبه هفته جاری جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که بر اثر آن ۳۰ فلسطینی از جمله ۶ کودک و چهار زن و پنج تَن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فلسطینی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش می‌کنند تا از افزایش درگیری‌های جدید بین نیروهای اشغالگر (رژیم) اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه جلوگیری کنند اما هنوز در این زمینه به پیشرفتی دست نیافته‌اند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین