|
| کد مطلب: ۱۱۰۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

سردار کوثری: حرف مفت می زنند/ اگر به تاسیسات هسته ای ایران حمله کنند، اسرائیل را از بین خواهیم برد

سردار محمداسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به تهدید آمریکا علی ایران گفت: «آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از این حرف‌های مفت زیاد می‌زنند.»

سردار کوثری: حرف مفت می زنند/ اگر به تاسیسات هسته ای ایران حمله کنند، اسرائیل را از بین خواهیم برد

این نماینده مجلس در واکنش به ارائه گزارش هایی درباره احتمال حمله اسرائیل و آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران در صورت افزایش سطح غنی سازی گفت: «اگر می‌خواهند از راه زور وارد شوند، عیبی ندارد؛ اقدام کنند و ببینند چه کسی ضربه می‌خورد. اگر آمریکا یا اسرائیل بخواهند به خاطر افزایش سطح غنی سازی به تاسیسات هسته ای ایران حمله کنند، اسرائیل از بین خواهیم برد.

کوثری خاطر نشان کرد: آن‌ها ضرب شست ما را دیده‌اند و این دفعه بلایی به سرشان خواهد آمد که از بین خواهند رفت، مخصوصا رژیم صهیونیستی. البته که عرضه هم ندارند از راه زور وارد شوند، فقط بلوف می‌زنند. حرف ما این است که اگر در چارچوب قانون جلساتی گذاشته و توافقی کرده‌اید، به تعهدات‌تان عمل کنید اما اگر عمل نکردید مقصر خودتان هستید نه ایران. ما آمادگی داریم که در ملاءعام بنشینیم و صحبت کنیم تا دنیا ببیند کدام طرف مقصر است. ما چارچوب بین‌الملل در رابطه با توافق قبول داریم و عمل کرده‌ایم حال اینکه می‌گویند رژیم اشغالگر قدس می‌خواهد چنین و چنان کند، اول خودش بتواند در مقابل غزه مقاومت کند، خیلی هنر کرده است، ایران که جای خود دارد.»

کوثری در پاسخ به اینکه آیا واکنش نشان دادن با ارسال یک نامه کفایت می‌کند یا خیر، گفت: «بالاخره کار دیپلماسی همین است که یا به صورت حضوری یا نوشتاری این مسئله را تفهیم کند که مقصر آن‌ها هستند نه ما. ما کار خودمان را داریم انجام می‌دهیم و آن‌ها هم حرف مفت‌شان را می‌زنند. خیال می‌کنند هنوز 40 50 سال قبل است که از حرف‌هایشان بترسیم. آن زمانی که یک ناو را حرکت می‌دادند و رژیم ساقط می‌شد، گذشت. به لطف خدا، رهبر، مردم و نیروهای مسلح، ایران برای احقاق حق ملتش کوتاه نمی‌آید.»

 

ارسال نظر

پربازدیدترین