|
| کد مطلب: ۱۰۹۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

امام جمعه کرج: مسئولان استان البرز برای حجاب کاری نمی کنند

امام جمعه کرج امروز اعلام کرد: متاسفانه دستگاه‌های متولی حجاب در استان ترک فعل کرده اند و نسبت به وظایف خود کوتاهی می‌کنند در این زمینه استاندار محترم البرز باید برای رفع مشکلات وارد گود شود.

امام جمعه کرج: مسئولان استان البرز برای حجاب کاری نمی کنند
منبع: ایسنا |
حسینی همدانی گفت: متاسفانه امروز شرایط به گونه‌ای شده که برخی حتی به فکر ازدواج هم نیستند و اگر ازدواج کنند هم برای مادر شدن برنامه‌ای ندارند. در ۳۰ سال گذشته نرخ باروری در جهان اسلام بیش از ۴۰ درصد و در ایران بیش از ۷۰ درصد کاهش داشته که نشان دهنده دسیسه‌های بزرگ علیه اسلام و ایران است.
 
وی با بیان اینکه دختران نقش‌های زیادی، چون دختری، خواهری، مادری و همسری دارند؛ افزود: بنابراین دشمن برای آن‌ها نقشه‌های بسیاری دارد تا با خراب کردن نقش‌های دختران، آینده کشور را خراب کند بنابراین مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی باید برنامه‌های ویژه‌ای برای حفاظت از دختران در برابر دسیسه‌های دشمن داشته باشند.
 
امام جمعه کرج ادامه داد: یکی از اصول تربیتی مهم برای دختران آن است که آن‌ها باید برای مادر شدن آماده شوند، اما متاسفانه امروز شرایط به گونه‌ای شده که برخی حتی به فکر ازدواج هم نیستند و اگر ازدواج کنند هم برای مادر شدن برنامه‌ای ندارند. در ۳۰ سال گذشته نرخ باروری در جهان اسلام بیش از ۴۰ درصد و در ایران بیش از ۷۰ درصد کاهش داشته که نشان دهنده دسیسه‌های بزرگ علیه اسلام و ایران است.
 
حسینی همدانی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز اعلام کرد: متاسفانه دستگاه‌های متولی حجاب در استان ترک فعل کرده اند و نسبت به وظایف خود کوتاهی می‌کنند در این زمینه استاندار محترم البرز باید برای رفع مشکلات وارد گود شود.
 
وی افزود: دشمن و استکبار از گذشته تا امروز با روش‌های گوناگون دشمنی خود را با ما ادامه داده و می‌خواهد ما در دنیا گوشه‌گیر شویم اما حضور با اقتدار ایران در همه عرصه ها، تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده است. یکی از مثال‌های بارز در این زمینه حضور قدرتمند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد جهان است موضوعی که علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها صورت گرفت تا نشان دهد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
وی در پایان گفت: امروز در گام دوم انقلاب و در این جنگ ترکیبی ما نیازمند فرماندهان جوان و انقلابی همانند جنگ تحمیلی هستیم تا وارد کارزارهای مختلف شوند و همانند فتح خرمشهر فتح‌های اقتصادی و سیاسی را ایجاد کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین